Blir det nya jullakan i år?
Bäddar du juligt i sängen eller struntar du i att det är jul och använder de lakan som står på tur?
Kanske har du redan handlat bäddset med julmotiv?
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Det har jag aldrig gjort 😊
/Désirée
#1: Har heller inte end funderat i dessa banor men har sett reklamen för juligt röda eller flannelliga lakan.
Flanellakan har jag haft tidigare och funderar på att önska mig i julklapp 😊
/Désirée
Skulle inte överleva vintern utan flanellakan. 😊 Danskarnas gåva till kalla nord. (Tack Jysk)
Har röda lakan och de kommer fram till jul.
- Redigerat 2020-11-18 21:20 av Sindri
#4 , #3 Så flanellakan kan ni varmt rekommendera?
Oh ja! Både under- och påslakan. Örngotten däremot tror jag inte är bra för håret, har bara siden.
Nej här blir det inga jul-lakan. Brukar hålla sovrummet julpyntsfritt… 😀
Hade aldrig särskilda jullakan, ens när man firade jul.
Tror att det är mer för att det inte var något man hade med sig från föräldrahemmet.
Har ett lakanset som går lite i rött, dock inte julrött. Det brukar jag använda till jul, men jag kan använda det annars också, för det är inte särskilt juligt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Visste inte ens att det fanns sådana lakan men varför inte? Kanske drömmer man mer juliga drömmar inbäddad i sådana? :)
Nix inga jul-lakan.
Här har vi en omgång sommarlakan och en omgång vinterlakan.
Tvättar en gång i veckan och bäddar i samma lakan igen på kvällen.
Stolt ägare till tre La permer
#10: Jodå, det finns massor. Det finns till och med ett som heter Staffan. 😄
Rätt snyggt faktiskt, och inte så juligt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2020-11-19 10:59 av Carmarino
#12: Väldigt skumt. Försöker länka till bildsidan på Google, och trots att länken går dit om jag klistrar in den i webbläsaren direkt så går den till söksidan när jag klistrar in den i kommentaren. Sista delen i länken klipps bort. 🤔
- Redigerat 2020-11-19 11:01 av Carmarino
#12 Staffan måste ju få Staffan 😃 riktigt snyggt är det 💚
/Désirée

#12 LOL. Om jag skulle sova i ett julpåslakanset som heter STAFFAN borde rimligtvis drömmarna handla om att jag är tomten?
🎅🎅🎅
- Redigerat 2020-11-19 11:13 av Staffan
#15: Tycker absolut du ska sova i julpåslakansetet STAFFAN. 😄🎅