Julen iFokus

Julen

Etikettprathörnan
Läst 30 ggr
Carmarino
2026-07-24 03:15
0

Nu är det jul(i) igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 24 juli firas numera av många med att duka upp julbord och pynta lite juligt. Hur gör du? Själv föredrar jag att vänta till december. 🤶

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
2026-07-24 08:27
1

Jag inväntar nog december jag med

Stolt ägare till tre La permer

Carmarino
2026-07-24 08:59
0

Såg ett inlägg på Instagram där det var en som hade klätt granen och på kvällen skulle "sommartomten" komma till barnen (eller om det var barnbarnen).

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Draken
2026-07-24 09:18
1

Jag inväntar december. Men jag går gärna och kollar vad som finns i Jul(i) hyllan 😉EKO brukar ha väldigt bra priser på juldekorationer under Juli-Oktober 😁 Sedan återgår de till ordinarie pris igen 😉

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
2026-07-24 09:42
0

#3: Brukar också kolla julhyllorna när de dyker upp, men det är ytterst sällan jag köper något. Har överfullt i jullådorna redan. 😊

Tarotstollan
2026-07-24 15:28
1

Jag väntar till december också. Har ännu inte sett några juldekorationer men går sällan i affärerna ändå.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!