Rädda din favorit!
Rädda din favorit i Aladinasken!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Vi har lagt var sin röst nu. Hoppas vi räddade den och den får vara med i kommande askar. :-)
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Ägglikör åkte ut, nästan den ända jag inte gillar ^^
jag skrattar gott åt att Körsbär i likören fick flest röster. Det är ju den som folk brukar tycka sämst om, men jag antar att alla de som älskar den faktsikt röstade och de andra struntade i det.

#3 tror det handlar mer om att den bara ska finnas där och inte att folk gillar den :P

#3 Både sambon och jag älskar körsbärslikören. Det är den vi slåss om. Känner många som gillar den bäst, för det är en av de få i asken som sticker ut på något vis. Den är inte bara som brunt smör liksom.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Hade jag valt bort en, då hade det nog blivit ägglikör. Jag gillar också körsbär, frukt av alla slag är gott med choklad, det blir en uppfriskande smak och inte så kvävande som typ nougat mm. Det är samma med nötter eller mandel, man blandar olika typ av ingredienser och konsistenser (inte choklad med choklad) då blir det lyckat. Fast bäst hade jag nog gillat om de la in riktig choklad, dvs som består av kakao, socker och kakaosmör och inga tillsatser.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Jag rösade på Fransk nougat och den blev kvar.Den enda jag inte gillar är den vita..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Röstade på trillingnöt. Annars gillar jag väl typ körsbör i likör, mm
. Och Romrussin och körsbärslikören. Dom andra tycker jag är lite tråkiga och karaktärslösa. Man känner ju nästa inte enns skillnad på en del.