Köpa julklapp till sig själv?
Köper ni någon julklapp till er själva?
Jag brukar unna mig något till mig själv när jag fyller år och till jul.
Till jul i år får jag en ny stereo till vardagsrummet med USB ingång och som läser MP3. 
Sara

Favoritjulklappen, till mig själv: fin konfekt, mumma!

jag vill ha råd att köpa klapp till mig själv :( buhu, jag skriver snarare önskelistor just nu.. taskigt är att jag glömmer bort jämt vad jag önskar mig.. Just nu kommer jag ihåg att jag vill ha : en kniv med läderslida, och en speciell finväska på hm med häftiga blixtlås.
Men jag har köpt många julsaker iår, det är väl min julklapp.. jag köper julklappar flera gånger åt min son men kan liksom inte hejda mig själv utan ger honom dem genast.. har försökt köpa klapp åt honom flera gånger nu :(
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Tja, gjärna nån pryl till hästen som inte direkt är ödvändig.. ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

brukar sällan bli över pengar att köpa till mej själv, men under mellandagarna däremot, då pengarna kommit, då kan man unna sej :)
men min farfar, brukade förr alltid få ett paket på julafton där det stod "God Jul Kalle, du är en hyvens kille!", och varje år var det en spritflaska av något slag. Det tog lång tid innan övriga släkten listade ut att det var han själv som köpte sin "mystiska julklapp"!
#4 hahahaha genialt :D jag kanske skal börja göra så jag med för att få en ursäkt att köpa nåt som inte alls är nödvändig? :D
Jag brukar alltid köpa nåt till mig i julklapp. Men i år sparar jag mina pengar.
Jag borde låta bli för jag har ju fått hem en häst som kanske köpast nästa år, det får kanske räcka som julklapp eller hur? :)

god jul kalle, honom gillar jag skarpt!

Kul att ge sig själv en julklapp!:)i år ger jag mig själv en helgkurs i julklapp som blir i slutet av januari..det största jag någonsin gett mig själv..
Förra julen gav jag mig själv en mixer..typiskt att tänka på köket va?:)eller hemmet..
#4 Den där gillade även jag!hehe

Ja, Kalle är verkligen ett original i släkten! Tyvärr börjar han bli gammal och inte så pigg längre…vilket är tråkigt, men det kommer ju att hända oss alla.
Då får du ta och köpa en flaska och skriva " God jul Kalle, du är en hyvens kille. Tomten."
Sara

#11, det var precis det som jag också ville skriva, kanske bifogad med en stor kram också.
Trevligt med människor som har humor, unga som gamla och en omtänksam överraskning gör väl de flesta glada.