Julen iFokus

Julen

Etikett: godis
Läst 25 ggr
Tarotstollan
1

SIAs jul glass 2023.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Julinspirerad smak av chokladask på tillfälligt besök. Chokladgräddglass med rostade kanderade hasselnötter och kakaosås. Ett perfekt tillskott till julmyset och adventsfikan. Perfekt att ge bort i present. Alltid tillverkad i Slöinge, Halland.
Carmarino
0

#0: Har glömt att kolla om den finns i affären här. Den låter god åtminstone, så jag kommer definitivt att testa den - bara jag hittar den. 😋

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
1

Jag har köpt och testat och måste säga att det är väldigt mycket chokladglass och väldigt lite kakao sås och stora bitar av hasselnötter.

Tycker det är för mycket choklad och överlag en tråkig glass. Kommer inte att köpa den mer.
Betyg: 1½ / 5.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
0

#2: Så synd. Har läst recensioner på Instagram och många har gillat den. SIAs chokladglass är min favorit, så kanske jag kommer att tycka om denna också. Får se när jag testat. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ