Julen iFokus

Julen

Etiketter: prathörnangodisnyheter
Läst 106 ggr
Carmarino
0

SIAs julglass 2022

Årets smak på SIAs julglass blir pepparkakshus d.v.s. krämig gräddglass med smak av pepparkaka, chokladlinser, pepparkakssås och bitar av pepparkaka.

https://www.dabas.com/productsheet/07312690201296

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
1

Nej det låter inte gott

Stolt ägare till tre La permer

[I_love_iller1]
1

Det tycker jag!

Carmarino
0

Tycker det verkar vara lite väl mycket pepparkaka, men chokladlinser är ju alltid gott. 😋

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[I_love_iller1]
1

Ja!!! Älskar choklad linser 😍

Tarotstollan
1

Låter ok men håller med om att det är mycket pepparkaka i.
Skall ändå köpa och testa den, det hör till!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
0

#5: Kommer nog också att testa den. Kanske den är godare än det låter. 🤶

EquusCaty
1

Spännande smak 😋

Tjena^^

Draken
0

Är nog lite för gammal för att lockas av den typen smaker 😜🤣 Det där lät inte gott 🥴

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
0

#8: Den enda av SIAs julglasser jag tyckt var god var den med marsipan. Får väl se hur den här är. Gillar ju chokladlinser åtminstone. 😊

Draken
1

#9: Jodå, chokladpraliner är gott, om man äter bara det 😜🤣

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
0

#10: Det är gott i glass också, men kanske inte ihop med pepparkaka. 😊

• Redigerat 2023-01-09 04:26 av Carmarino
Tarotstollan
1

Jag tittade efter den i affären idag men kunde inte se den. Så de hade nog inte fått in den ännu, för de brukar vara snabba med nyheter i den affären.

Carmarino
0

#12: Tydligen kommer den inte till butikerna förrän i slutet av oktober.

Tarotstollan
1

Aha, ja det förklarar ju saken!😁

Tarotstollan
0

Jag har smakat på den nu och den var god. Inte alls så stark i pepparkaka smaken som de brukar vara men väldigt söt tycker jag.

Carmarino
0

#15: Har helt glömt bort att titta efter den, så jag har inte smakat den. Tror knappast den finns kvar längre, så det blir nog inget smaktest för min del.

Tarotstollan
1

Jag tror att våran Ica affär har kvar några stycken men de har flera sorter av olika märkens pepparkaka smak. Denna var den godaste av de jag smakat på.

Carmarino
0

#17: SIA brukar göra god glass. 🙂