Julen iFokus

Julen

Etiketter: lekartÀvlingar
LĂ€st 328 ggr
MonicaLagerquist
1

Vad kan du om julskinka?

Nu ska vi se vad ni kan om julskinkan.😃

Stolt Àgare till tre La permer

Herveaux
0

4/6 rĂ€tt. Var visst lite för pessimistisk nĂ€r det kom till hur mĂ„nga som köper svensk skinka och hur stor del av grisen som blir skinka. đŸ€

// Harley

Carmarino
1

3 av 6. Gissade pĂ„ alla frĂ„gorna, för jag vet nĂ€stan ingenting om julskinka. â˜șïžđŸ™‚

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

Maria
1

Haha jag fick bara tvĂ„ rĂ€tt😃

SÀger vÀl ganska mycket om mitt förhÄllande till just skinkan.

/Maria

Carmarino
1

#3 Det Ă€r nog ungefĂ€r som mitt. Jag Ă€ter nĂ„gra skivor till jul. Det Ă€r ungefĂ€r det förhĂ„llandet jag har till julskinka. Köper inte ens nĂ„gon egen. đŸ™‚

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

Tant Grön
1

1 rĂ€tt men sĂ„ har jag ju inte Ă€tit skinka pĂ„ över 40 Ă„r.  🐖

Chinesecrestedlover
1

2 rĂ€tt
men sĂ„ har jag ju varit vegan i mÄÄÄÄnga Ă„r sĂ„ (och var laktovegetarian i nĂ„gra Ă„r innan det) = var dĂ€rmed max 13 Ă„r gammal senast jag Ă„t skinka (aka. innan hösten 1997 dĂ„ jag blev vegetarian) đŸ˜ƒ

Tarotstollan
2

2 rÀtt hÀr ocksÄ.

Vilket var rÀtt svar pÄ frÄga 4?

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

MonicaLagerquist
0

#7 Vet inte varför det svaret trillade bort men rÀtt svar Àr

2. 80 %

Taggeman
0

#8 Om man svarar nr. 2 fÄr man rött pÄ svaret.

â˜€ïžđŸ™‚đŸ˜ƒđŸ˜› 😂đŸ€Ș😎😇🎅😡 Medis pĂ„ FĂ„gelskĂ„dning đŸ˜ŸđŸ„łđŸ€”đŸ˜ŽđŸ˜ˆđŸ’ŁđŸŒˆâœšđŸ†đŸ‘â€ïžđŸ…

🩅 🩋 🐟 🐠 🐟 🩉 (^I^) 🩉 🐟 🐠 🐟 🩋 🩅

Carmarino
0

#9 Förmodligen för att det inte Àr inskrivet vilket svar som Àr rÀtt. DÄ blir nog alla svar markerade som fel.

MonicaLagerquist
0

#10 Jo det Àr troligen sÄ.Jag tyckte att jag kollade noga men mÄste ha missat just den

Carmarino
0

#11 Det Ă€r lĂ€tt att missa i hastigheten. đŸ™‚

MonicaLagerquist
0

#12 Jag gjorde ett försök ialla fall.

Carmarino
1

#13 Ja, det var bra att du gjorde det. En kul quiz. đŸ‘

Carmarino
0

Minns inte vad jag svarade pĂ„ frĂ„ga 4, men förmodligen var det Ă€ndĂ„ fel. â˜șïžđŸ˜ƒ

Taggeman
0

Det blev en slamkrypare đŸ€” 🙂

â˜€ïžđŸ™‚đŸ˜ƒđŸ˜› 😂đŸ€Ș😎😇🎅😡 Medis pĂ„ FĂ„gelskĂ„dning đŸ˜ŸđŸ„łđŸ€”đŸ˜ŽđŸ˜ˆđŸ’ŁđŸŒˆâœšđŸ†đŸ‘â€ïžđŸ…

🩅 🩋 🐟 🐠 🐟 🩉 (^I^) 🩉 🐟 🐠 🐟 🩋 đŸŠ