Hur gör man en fin kokbok
Jag har kommit på att jag ska göra en vegansk kokbok till min syster i jul men jag vet inte hur jag ska göra den fin.
Jag skulle inte kunna skriva för hand även om mitt liv hängde på det (världens hemskaste handstil) och man vill ju helst ha fina bilder också men att skriva ut och klistra in känns lite… fritids. Nån som har nån bra idé hur man gör det snyggt?
l'm back
Köp ett finare papper som går att skriva ut på med skrivaren, välj en fin font och en fin bild och skriv ut. Sedan binder du en egen bok av pappren.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Beror lite på vad du har tillgång till och hur tjock du tänkt dig att den ska vara. Men sök på bokbindning på någon sökmotor så får du upp flera idéer :)
the esthetic grown up is the child who survived
#1 Smart, min lillasyster (inte samma som ska få boken) kan binda böcker till och med.
l'm back
Vilken rolig idé! :D
Vad gäller bilder kan du ju alltid vara kreativ, laga rätterna själv, experimentera med uppläggningar och ta egna bilder. Lite klurigt i början men kan bli hur kul som helst! :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus