Julen iFokus

Julen

Etikettertraditionerhistoriabudskap
Läst 2771 ggr
[Malin]
0

Jul på Liseberg

Är det någon som har vart där ännu i år? Jag och sambon har varit där varje år sedan de öppnade under julen, och så även i år, närmare bestämt idag.

Tycker det är mysigt att gå där men när det börjar skymma blir det verkligen fruktansvärt! Folk står i vägen som "murar", knör fram och tillbaka och beter sig som småungar. Riktigt irriterande och det förstör verkligen vårt humör!

RuiXue
0

Har inte vart på jul på Liseberg på något år nu. Sällan jag hinner eftersom jag bor i Köpenhamn och kommer upp till mina föräldrar bara någon dag innan jul. Är Vårgårdabo i grunden. Kanske kanske att det blir lite tid över i år den 22 December men är inte så jätte troligt att det blir något jul på Liseberg för min del i år heller för jag kommer upp till Vårgårda nästan vid midnatt den 21 och har massor att göra fram tills julFörvånad

Jennie

MoaW
0

Var där förra året, tyckte det var jättemysigt! Men enda anledningen till att vi var där var för att jag vunnit en natt på hotell, så det blev liksom gratis, skulle inte ha råd annars eftersom ja bor så långt bort Tungan ute Annars skulle jag göra om det varje år

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.