Nu är det jul(i) igen...
Tiden rusar iväg. Om bara fem månader är de flesta av oss igång med julförberedelserna. 🤶
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
- Redigerat 2023-07-01 02:14 av Carmarino
God Jul(i)!
Jag är på väg i säng. Skall försöka sova tidigt eftersom jag skall på hund-utställning båda dagarna nu i helgen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#1: Hoppas du får en trevlig helg.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Det var trevligt idag, även om det små regnade nästan hela tiden.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

🎄
Stolt ägare till tre La permer
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
YouTube verkar ha hört talas om den här tråden och visade mig nyss ett så fint jul-klipp med en liten tös som har sina prioriteringar klara:
1, kolla att tomten åt upp sina kakor
2, kolla att renen åt upp sin morot
3, kolla att Tomten lämnade paket till mamma och pappa 🥰
// Harley
- Redigerat 2023-07-13 20:06 av Herveaux
#5: 😍