Julen iFokus

Julen

Etiketterprathörnanifokussajten
Läst 88 ggr
Carmarino
5

Julen iFokus fyller år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det 14 år sedan Julen iFokus startade. 🎉🎄🤶🎅🎁

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
3

Vad kul! 💖 Grattis Julen!🍰🤶🎅🎄

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
3

HURRA 🎄🎁🤶🎅

Stolt ägare till tre La permer

Haren9
3

Det är ju bra att vi har denna sajten så vi julgalna har någonstans att snacka jul på sommaren : )

GRATTIS JULEN!!🎅🤶🎄🎁🎉🎉

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Life is not easy, who said it was?

Lussan20
3

Grattis till Julen som lyser upp i mörkret! Mvh/WL

DesK
2

Hip hip hurra! 🎂💐 Rita-S var ju värd här tidigare, men vet inte om det var hon som startade sajten?

/Désirée

Carmarino
2

#5: Vet inte heller vem som startade sajten faktiskt, men det är mycket möjligt att det var Rita-S. Har dock ett vagt minne av att det var någon annan, men att Rita-S tog över den.

DesK
2

Carmarino, det borde gå att se på de första artiklarna som de la ut här. Hur fick du reda på att det är idag som Julen fyller 14 år?

/Désirée

Draken
3

OJ Grattis 😃🎉🎈🎄

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
2

#7: Råkade se det i ett inlägg när jag höll på och rensade i trådarna en gång. Glömde dock notera vem det var som startade sajten.

Hur hittar man de första artiklarna?

DesK
1

Nu tror jag att du måste blddra tillbaka så långt du kan i inläggslistan.

/Désirée

Carmarino
2

#10: Får se om jag orkar göra det någon dag.

Soligajag1
1

Va roligt !!
Grattis till Julen 🎁🎂🎅🏼🌄

Där vi kan diskutera om Julklappar och mycket annat!!
Hurra hurra 🥳🥰❤️👍

HH 🙂

Carmarino
2

Ja, det finns mycket att diskutera om julen. Ni är alla välkomna att göra det. Starta gärna egna trådar om ni vill. Glöm bara inte etiketterna. 😉

Carmarino
2

#5: Nu har jag hittat de första inläggen (tack vare Niklas tips från Värdsajten). Du hade rätt, det var Rita-S som startade sajten. 👍