Julen iFokus

Julen

Etikettprathörnan
Läst 1364 ggr
Rita-S
2

Jag mötte Lassie!

Eller.. nära nog! :D Gissa väm som hälsade på hos mig i dag? 

DesK tog sig tiden tillsammans med sina två vackra döttrar att åka den långa vägen mellan oss för att hälsa på! Gissa om dagen i dag har varit trevligt och mysig?! :D

God mat åt vi, och jag bjöd på hembak till kaffe sen, och vi utbytte en solid dos med skitsnack och babbel! Underbart var det!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

DesK
0

Tack Rita för din goa gästfrihet och supergoda mat, kakor och kaffe! Kyss Tack också för blomskott, frön och handväska, blev ju som julafton! Skrattande

/Désirée

Rita-S
0

Ja det blev lite julafton, jag fick ju chocklad och DesK sitt hembakade bröd! Gissa om vi skall ha smarrig frukost i morgon? ;)

Det var jättemysigt att få bjuda på god mat till er! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

DesK
0

Jag är en klant! Jag hade ju fler blomskott som jag skulle ha tagit med! Skäms

/Désirée

Rita-S
0

Du vet vad det betyder? En ursäkt för ett nytt besök!

DesK
0

Japp! Eller en träffpå halva vägen! Skrattande

/Désirée

Rita-S
1

alternativt det :P

lär nog bli en ikeasväng till innan julen, fler flaskor och krukor säkerligen!

MissInAction
1

Vad kul! Skrattande Känner ni varandra sedan innan eller är det iFokus som har fört samman er?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

DesK
0

Maria det är iFokus som har fört oss samman, men numera snackar vi en hel del via chatt med varann Glad

/Désirée

DesK
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Voffarna hälsar och tackar för grisöronen! Enda felet med dem är att de är odryga! Glad

/Désirée

Rita-S
1

:D Dom brukar ta snabbt slut ja ;)

MissInAction
2

Vad kul! Jag har en känsla av att det är många som hittat nya vänner via det här forumet Glad

Kluring om Ryssland

DesK
0

Ja det är det säkert! Men det är ju inte ETT forum utan väldigt många och det blir hela tiden fler! Glad

/Désirée

MissInAction
0

Mm självklart Glad tänkte mer på forum som i företeelse, i det här fallet! Man kan ju säga att något är ett forum för utbildning eller ett forum för hantverk. Äh du fattar Tungan ute

Kluring om Ryssland