Nisses Fäbod 🎅🤶
Det här är väl för fint ❤ och en rolig och givande budgivning som går till något väldigt fint och gott. Jag inväntar godkännande från mäklaren och tänker delta i budgivningen och får jag Nisses Fäbod kommer jag att skänka den till något barnsjukhus eller avdelning för sjuka barn så den får glädja barn som ligger inne på sjukhus i Jul samtidigt som pengarna går till utsatta barn inom Sos barnbyar som jag var aktiv i många år med flera fadderbarn och jag vill minnas att den här mäklarbyrån hade det här med förra Julen också jag tycker det är ett fantastiskt fint initiativ av dom ❤ 🎄🎅🤶
#0: Så fint. Hoppas du blir den som får den. 🤶🏻
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Så fint litet Nisse hus.
Hoppas du vinner det
Stolt ägare till tre La permer

Nu liknar det nått.
Högsta bud 5000 just nu
Jag är budgivare nummer fem i 5000 kronors kön med andra ord sist 😂 vet inte hur det är om man kan buda över sitt eget bud 🤔 så jag ska avvakta nån dag och se om nån bjuder högre och haka på då för det här vill jag inte släppa men max 10 000 tänkte jag mig så vi får se vart det här tar vägen 🤶
- Redigerat 2024-12-05 14:47 av [solljust]

👍🤶
Det här var ju bara för fränt kollade nyss och fäboden är borttagen så jag tänkte den där fick jag inte för jag var nummer fem men så satte jag på telefonen och mäklaren hade skickat ett SMS jag vann budgivningen så dom andra måste ha dragit sig ur 🎅
Ska kontakta dom på Måndag och ta tåget dit och hämta den på Tisdag om dom har tid att ta emot mig då sen åka iväg med den till sjukhuset och barnavdelningen där så får barnen glädjas åt pepparkaksfäboden över Jul samtidigt som pengarna för fäboden går till SOS barnbyar det kan inte bli bättre så nu är jag riktigt juleglad för är det något jag brinner för så är det att hjälpa människor i nöd 🤶❤🎄
#6: Så roligt. Grattis! 🤶🧑🎄🎅🎄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#7: Tack snälla du 🎅🎄🤶 det här var riktigt roligt och jag blev helt sprillsprallig av glädje 😎

Grattis så roligt
#9: Tack, ja det här var riktigt roligt 🎅🎄🤶
Hur har det gått?
Ska hämta det i morgon och har fått veta att en familj i stort behov som kom till Sverige för några år sedan dom har inget alls och behöver hjälp med matkassar och allt så fäboden får gå till dom där kommer den till sin rätt och glädje för både stora och små .
Först tänkte jag någon barnavdelning men här kommer det göra mer glädje🎅🎄🎅
#12: 👍😍

Bra tänkt
Jag fick ändra om lite i dagens hämta Nisses Fäbod det blir på Måndag istället jag trodde mig vara på väg mot magsjukan så lika med bäst att stanna hemma idag för säkerhets skull man går inte ut en sån dag men det blev ingen magsjuka peppar peppar i dessa tider 😂 men på Måndag ska jag åka med den till familjen som jag skrev om.
Dom vet inget så dom förväntar sig inte heller att jag skulle komma idag det här blir en överraskning jag bara ringer på hej här kommer Nisses Fäbod 🤶 🎄
God Jul till alla så även SSAB ha ha ha 😁
Gammal tråd men hur gick det med fäboden?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#16: Bara fint 😎