Vad ska man köpa?
Kanske en fin scarf! Eller ett par fina tekoppar.
/ OlgaMaria, sajtvÀrd pÄ Allergier iFokus
#1 à ÄÄÄh, tack sĂ„ mycket! MĂ„ste börja kolla runt nu!đ
Djur Àr vÀnner, inte mat!
Ja, har du köpt te innan sÄ Àr det en bra ide att köpa tekoppar detta Äret. Har du tillgÄng till affÀren Dimoda sÄ har de jÀttefina tekoppar just nu (i alla fall hÀr i Arlöv) som Àr lavendel-lila och hjÀrtformade. De Àr supersöta!
Saknaden av smÄ kattassar Àr enorm... Att överleva det varje dag Àr en konst...
SajtvÀrd pÄ julen.ifokus.
Gör din egen almanacka till henne:P?
BestÀllde en till min mor för tvÄ mÄnader sen. Med bilder pÄ vÄra hÀstar pÄ fram och baksida ^^ en liten kostade 199:-
Indiska brukar Àven de ha rÀtt fina tekoppar. BÄde de med mycket mönster men Àven sÄdana som Àr riktig diskret och fina. MÄnga olika storlekar. Samt att de Àven brukar ha olika hÄllare för löste som Àr grymt snygga!
//Rita, sajtvÀrd pÄ Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare pÄ Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#3 , #4 och #5 Tack sÄ mycket! Jo muggar och den personliga almanackan, lÄter ju som en jÀttebra idé!
Jag fĂ„r Ă„ka in till stan nĂ„gon dag och kika runt! đ Det finns ju ganska mĂ„nga sĂ„na affĂ€rer i Göteborg, sĂ„ jag hittar nĂ„got skoj! Tack Ă„terigen!
Djur Àr vÀnner, inte mat!
om du funderar pÄ almanacka sÄ kan jag ge tips pÄ fujidirekt.se, dÀr kostar en liten (20x30 cm) 99 kr och en stor 129, sÄ mycket bÀttre pris och dom blir jÀttefina! Jag och mina syskon bestÀller dÀrifrÄn varje Är :)