Julen iFokus

Julen

Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1166 ggr
MoonDaughter1981
0

Julklappar till sonen

Min son är 1år och 4månader vid Jul, och jag skulle behöva lite tipps och ideer om vad som är bra och roliga Julklappar till honom. 

Tack på förhand

Mvh MoonDaughter

Rita-S
1

Träpussel borde ju vara trevligt, med djur på gården eller sådana grejs!

Något som mammor och pappor förmodligen inte uppskattar lika mycket som barnen själv tror jag nog är en eco-mikrofon ;)

Dessa utbildnings-nallerna tycker jag ser trevliga ut, fast just denna på bilden visar ju engelsk text.. tycker ju det borde hittas även med svensk med.

"formsorteraren" minns jag var en stor hit för min minsta syster, jag var 12 när hon föddes!

Åter igen en sak som mammor och pappor kanske inte uppskattar lika mycket som barnen.. hammare med ljud :)

Tror barn i den åldern uppskattar saker som låter och att få göra ljud själv, iaf det jag såg på min syster när hon var liten :)

Skall se om jag kommer på nåt mer.
Annars borde ju vanliga byggklossar i trä exempelvis¨vara okej, samt Duplo utan små bitar, eller speglar och aktivitetsratt och sådana saker :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

vinteralvan
1

Ta med honom till en leksaksaffär så ser du vad som intresserar honom. I den åldern brukar själva presenpappret vara det som är roligast.