Julen iFokus

Julen

Etikettadvent
Läst 1721 ggr
Rita-S
2009-12-08 07:52
0

8 december

Vad skal ni hitta på i dag?

I dag skal man jobba åter, lite övertid så man kan åka tidligt i morgon från jobbet.

I morgon skal man hälsa på släkten och byta lite julklappar, så det blir mycket förberedelser av detta i kväll.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
2009-12-08 09:57
0

Orka städa lite. Vovven behagar byta päls. Suck.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Trollhassel
2009-12-08 10:20
0

Idag är det barnmorskan och lite julklappshandling som gäller.

Ha en bra dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Tiana
2009-12-08 11:23
0

Har börjat dagen med vaccination, men kvällen går åt till att slå in julklappar Glad

[LucyInTheSky]
2009-12-08 11:58
0

Idag är inget speciellt planerat, ska till veterinären med min stödhems kattunge och vaccinera. Sen blir det nog mest små fix här hemma.

redhead82
2009-12-08 12:14
0

Jag ska sy klart mina julgardiner! Röda med naturvita spetsar längst ner! Blir 4 kappor till mina 2 köksfönster….

Efter det tänkte jag baka lite smått och gott…b.l.a gammaldags mjuk papparkaka! fryser in den sedan så e det bara att ta fram till julglöggen!!

Har redan bakat de hårda traditionella pepparkakorna och har dem färdigt förvarade i burkar i väntan på julen! Dock slinker nog någon ner i magen nu som då, så det kan hända att jag måste baka fler…

jag tycker om att göra så mycket som möjligt klart inför julen på förhand, så kan man bara njuuuta när julen kommer sist och slutligen!