Julen iFokus

Julen

Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1670 ggr
lisette
0

ovanligt julklappstips!

satt och bläddrade i en barntidning. hittade ett ställe där man kan beställa julgranskulor med bild eller text.

jag har beställt till min son och till vårt gudbarn.

kanin
0

Det var ju litte ovanligt.

Sara
0

Jättefina! Ska nog beställa sådana till vänner med barn. Kul att ha en kula per familjemedlem.

Sara

lisette
0

min tanke var att min son skulle få en varje jul.återstår att se hur länge det varar… =)

Sara87
0

Men gud va kul idé :)

CarolineO
0

Såna har de mkt i USA, men har aldrig sett dem här… Vad roligt!

V-lang
0

Kul att ha en för varje familjemedlem och sedan köpa vidare till varje barnbarn =)

Sara
0

Har beställt 13 st kulor.

Sara

lisette
0

fick kulorna häromsagen, blev lite besviken. man hade kunnat göra dem själv. englas namn var snett o vingt.

Sandra
0

Det går ju inte att beställa längre =( Typiskt… det som hade varit en perfekt julklapp till både syster och bror. De har ju fått en knoddar i år så jag har fina bilder på killarna. Dumma hemsida! Finns det fler såna sidor?

Sara
0

Jag var helt nöjd med mina. Kanske du borde klaga?

Sara

lisette
0

#9 sandra, det är vääääääldigt lätt att göra själv. köp bara ngr kulor o sedan glittriga bokstäver. simsalabim…

#10 orkar inte, då ska de skickas tillbaks osv..

Sandra
0

Lisette - jag ville ha bild på min systerson och brorson på kulorna. Skulle jag börja meckla ihop det på en julgranskula så slutar det garanterat i katastrof med lim överallt. Jag går inte så bra ihop med julgranskulor nämligen.

storAnnette
0

Jag har beställt kulor med bild på.Tror inte det är så lätt att få till bilden just på en rund kula så jag hoppas det är värt pengarna.Kulor med text på skulle jag göra själv om jag ville ha.

Rita-S
0

:D Jag vet ett lätt vis att gjöra julgranskulor själv med namn :) Isoporkula, limma på jultyger, och sen ta paljetter, små, och knappnåler med pyttesmå huvud. Klipp av knappnålarna så dom blir typ 3 mm långa, och tryck paljetterna fast i kulan med knappnålen!
Kan även gjöras med små glaspärlor i färg. Blir ju inte helt samma som målade eller graverade, men kanske kan va kul ändå?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har faktiskt gjort väldigt många glaskulor med namn på. Och de är inte sneda och vinda. Och även annat unikt motiv, typ årets kula. Ni får gärna titta på mitt fotoalbum, fast det får ni inte ta som reklam, eftersom jag är fullbokad med beställningar och kan inte göra mer i år.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

lisette
0

#12 du kan ju försöka ivarjefall! ;)

#15 superfin, måste kika i ditt album!

blev ni som beställt nöjda med era kulor?

Sara
0

Jag är nöjd.

Sara

storAnnette
0

Jag är nöjd för bilden är fin!

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ni hade några finare julklappar i tankarna för nästa år, kika in på min sida:

www.glaskulor.glasdeco.se

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo