SVT:s julvärd 2024
Mark Levengood blir årets julvärd.
För min del spelar det inte så stor roll, för jag brukar inte titta, men det är många som har önskat just Mark som julvärd.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Jag ser inte heller men han är en glad positiv typ så det där kan säkert bli bra 😎
#1: Det tror jag också. Har sett många på sociala medier som är väldigt glada över att det är just han i år. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Vad kul!😊
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#3: Ja, han behövs nog mer än någonsin i år. 😊
Mark passar perfekt som julvärd!
Ja! Han blir en jättebra julvärd!
/Désirée
Han skulle till och med kunna bli en återkommande julvärd precis som Arne Weise!
Då blir vi kanske tre på julafton. 😊
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973