Snö
Snöade det hos er idag? Iallafall hos mig en massa typ 40 cm blev det. Jag åkte pulka och byggde snögubbar hela dagen det var superkul
Här har bara kommit så det täcker gräsmattorna, så ca 1 cm gissar jag.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
2 dm.😁
Bara lite snö än.
Nu snöar det för fullt här.❄️❄️❄️
#4: Här med.

Det har börjat snöa här nu. Inte så att det vräker ner, men en hel del ändå. Får nog skynda mig iväg och handla innan det blir för mycket. Fast det är ju inte omöjligt att det går över i regn senare. Det är inte särskilt kallt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Snön kom igår, men det är inga mängder.

Kom snö med några få centimeter men nu har det smält bort…
Snön ligger kvar här än så länge men det är plusgrader så den lär förmodligen töa bort de närmaste dagarna - om det inte börjar regna, för då försvinner den nog rätt snabbt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Det började snöa igår kväll, och det snöar fortfarande.
#16: Vackert.
Bild från igår

Som lloveiller sa, här kom det ca 40 cm.
Tjena^^
#17: Nja. Det är vitt överallt, men fördelen är att det blir mycket ljusare 😊🙈
#18: Vi har nästan ingen snö kvar nu. Det mesta försvann i natt och resten lär töa bort under dagen eller imorgon.
Här har det töat bort allting förutom isklumpar som ligger lite överallt.
- Redigerat 2022-11-23 22:27 av Tarotstollan
Det kommer förmodligen inte att töa bort här, inte på ett bra tag i varje fall. Det flyger fortfarande snöflingor i luften och det är minusgrader.
All snö är borta nu, förutom två små bollar av det som var en snögubbe i förrgår.
Här har det regnat i två dagar, det ligger fortfarande en del snö kvar dock. Men fortsätter regnet, så kommer det nog regna bort snart.
De små bollarna av snö vi hade kvar försvann för några dagar sedan. Det har varit 5-7 grader varmt och regn här de senaste dagarna, så någon snö är inte på gång än i alla fall.
snön regnade bort nästan helt. Men nu har tempen sjunkit och det har kommit mer snö.