Julen iFokus

Julen

Etikettprathörnan
Läst 61 ggr
Carmarino
3

Nu är det jul(i) igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bara fem månader kvar till första december. 🤶

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

• Redigerat 2022-07-01 06:14 av Carmarino
Pilspets
3

God jul!😂

MonicaLagerquist
2

🌼🧑‍🎄

Stolt ägare till tre La permer

Vixxen
1

🎁

Soligajag1
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Jul(i)

Hehe, , lite kul då !!

Såhär vill man att dagarna ska vara , nedan på bilden!
Nu regnar det här. . Bläää

HH 🙂

Carmarino
1

#4: Vi har sol än så länge, men molnen har börjat öka i storlek. Enligt SMHI kommer dock inte regnet förrän i kväll.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

wildie
1

Varje år någon vecka in i juli börjar jag tänka på julen och jullåtar, nu är jag där igen. :)

Carmarino
2

#6: Det är ju snart "jul i juli" (har för mig att det firas den 24:e). 🤶