Julen iFokus

Julen

Etiketttraditioner
Läst 127 ggr
MonicaLagerquist
3

Årets julvärd

Stolt ägare till tre La permer

Det blir kocken Tareq Taylor som får hedersuppdraget att guida tittarna genom tv-julen i SVT i år.
Carmarino
1

Inte så förvånande. Han har tydligen varit favoriten på bettinglistorna, plus att han väl snart har varit med i de flesta program som finns på de olika kanalerna. Gillar Tareq Taylor, men på senaste tiden har det blivit lite för mycket med honom.

Det är precis som om svensk media bara kan ha en kändis med i taget. Först var det Robert Gustavsson, sedan var det Per Andersson, därefter David Sundin och nu Tareq Taylor.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[Leifsdotra]
0

Vi brukar bara titta på Kalle Anka på julafton, men då kanske det är läge att ha TV:n på lite mer i år då. Gillar Tareq!

Lona
1

#1: instämmer! För att inte tala om familjen Wahlgren/Ingrosso. 🙂

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Caeli
0

Bra val!

MonicaLagerquist
0

Jag är nöjd. Nu brukar jag inte hinna se på TV på julafton. Står i köket och lagar mat. Får väl önska mig en köksTV i julsttumpan på julaftons morgon.

Stolt ägare till tre La permer

Tarotstollan
0

Jag känner igen honom men vet inte vad han sysslar med och i vilka program jag sett honom i!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
0

#6: Han är kock och har bl.a. varit med i Trädgårdstider, Stjärnorna på slottet, Tareq Taylors matresa m.m.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Tareq_Taylor

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

• Redigerat 2021-10-27 20:50 av Carmarino
Tarotstollan
0

Aha, ja det är inte ofta jag tittar på matlagningsprogram så det var väl därför jag inte kunde placera honom.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
0

Passar bra!