Julen iFokus

Julen

Etiketttraditioner
Läst 92 ggr
MonicaLagerquist
0

Jultröjor

Brukar du ha en jultröja på dig på julafton?

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

Nej det har jag aldrig haft😀

/Maria

MonicaLagerquist
0

Inte jag heller.Men en gång stickade jag en röd tröja med en grön gran på åt min systerdotter.Hon var väl runt tre åer då.

Stolt ägare till tre La permer

Carmarino
0

Har inga jultröjor, men en del röda tröjor så jag brukar ta på mig en sådan på julafton.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Tarotstollan
0

Äger ingen men skulle gärna ha en kul på mig!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Karmatarerskanise
0

Jag köpte en förra året, som hade lysdioder. Men efter 30 minuter åkte den av eftersom den kliade något jäkligt 😅

Carmarino
0

#5: Det är nog rätt vanligt. Tänk att det ska vara så svårt att tillverka tröjor som inte kliar. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Karmatarerskanise
0

#6: haha ja det är märkligt 😆

Vixxen
0

Nej! Aldrig!

Maria
0

Jag kommer osökt att tänka på Bridget Jones Dagbok😀

/Maria

Vixxen
0

#9: 😄

Carmarino
0

Jultröjorna har till och med en egen dag. Det är den tredje fredagen i december, vilket i år är den 17 december. 😊

Tarotstollan
0

Man måste ha t-shirt under kliande tröjor, fast det kan ju bli lite varmt ibland.
Får väl gå ut och rulla sig i snön i så fall, om det finns någon snö vill säga!🤪🙄😁

Carmarino
0

#12: Ja, inomhus under julen brukar det vara extra varmt om man har en massa levande ljus tända. Inte läge för en tjock jultröja med en tunnare tröja under. Tror inte det funkar med t-shirt, för då kliar det fortfarande på armarna. 😖

Här är sällan snö, och det är inte så kul att rulla sig i vattenpölarna. 😄

Tarotstollan
0

😄