Julchips.
Någon av er som köpt och smakat på dessa? Vad tycker ni?
https://www.estrella.se/produkter/julchips-salted-caramel/
Måste säga att det var det värsta i chips väg jag smakat. De 2 första chipsen var ok men sen blev det alldeles för sött och äckligt.
Jag gillar choklad med salted caramel men i chips blev det bara vidrigt.
Är grymt besviken, då jag verkligen gillade deras tidigare julchips med jul -ost smak.
Betyget blir 0!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det låter inget vidare….samma som söta popcorn….
/Désirée
#1. Det har jag aldrig smakat men kan tänka mig att det smakar nog lika äckligt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Inte testat…
#0: Hm. Nä. Jag litar på ditt omdöme där. Jag avstår nog. 🤨
// Harley
De var hemska!
Det LÄT inte klokt, men jag var för nyfiken för att inte prova. Men ett stort nej på den.
Saknar också julostsmaken.

Inte testat och kommer inte att göra det heller.
Stolt ägare till tre La permer
Jag är väl knäpp jag men jag tycker det låter spännande. Det händer att jag köper jordnötter med den smaken.
#0: Är inte jätteförtjust i chips, så jag kommer inte att köpa dessa. Har läst några tester på nätet och de flesta håller med dig i ditt omdöme.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#7 JMW Du är inte knäpp 😊 Smaken är som baken… och det finns massor av människor som älskar söta popocorn t ex. Det ör en av anledningarna till att jag inte vill att någon ska skriva äckligt mm om mat 😊
/Désirée
#9: Hihi. Jag äter ju aldrig chips för jag är en nötmänniska men jag tänker att jag vill prova dessa chips.
Har inte provat och kommer nog inte göra det heller ;)
Jag har en man som är allätare. Ha äter hellre chips än annat snacks så då passar det bra. Han får äta bara jag får prova. 😁
Nope, kommer inte smaka dessa. Chips ska smaka chips, inte godis.