Julen iFokus

Julen

Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1522 ggr
Liss
2007-11-20 23:20
0

Hejsan

Hej, nu var jag tvungen att bli medlem här. Kunde inte hålla mig härifrån alls. Och de var så jobigt att rolla ner till julen hela tiden:P

Tänkte mig bara till en fråga. jag har inte alls mycket pengar de här året men vill ändå ge min mor något värdefullt. Hon har ställt upp för mig något otroligt mycket! Och jag älskar henne massvis!

Jag har scannat och skrivit ut foton på henne när hon var ung och tänkte börja med det. Sen en bild på min far som ser hemsk ut.. en bild på min syster som bäbis, sen min bror och sen jag. En bild på alla vi tillsammans (syskonen) Och sen på Lufsen som valp (mammas och min vovve) Tänkte också skriva ut några bilder på mamma och mig tillsammans. För de har alltid vart vi två.. på våra semestrar och allt sånt. Så ska jag sätta ihop de som scraping på fina ark och göra de lite som en historia om henne och specielt om oss! Lite komiskt och roligt ska de innehålla också.

Vad tycker ni? tror ni de kan duga? Eller blir de konstigt att bara ta till henne och mig? För de har liksom alltid vart vi två.. dem andra bryr sig inte allt för mycket om oss två.

Vet ni något mer billigt men värdefullt? Ge åsikter tack!:)

Mvh Lisette

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Sara
2007-11-20 23:34
0

Jag tycker det låter som en jättefin idé!

Den är ju från dig till henne så jag tycker inte alls det verkar konstigt att bara ta dig och henne.

Sara

V-lang
2007-11-20 23:34
0

Det där tycker jag låter som en fin gåva, jag skulle då bli väldigt glad över att få en sån sak som påminner mig om alla fina stunder man haft =)

Och nå mer hmmm…ett ljusfat med nå fina doft-ljus och dekoratiotions stenar på.

[Vargnatt-]
2007-11-20 23:40
0

Jättebra idé tycker jag :)

V-lang
2007-11-20 23:50
0

Snacka om taskig stavning…dekorations stenar heter det

Liss
2007-11-20 23:55
0

Jag förstod ändå:)

Hoppas bara våran hobbyaffär har sånna ark till scrapping.

storAnnette
2007-11-28 22:54
0

Å,jag är säker på att din mamma blir jätteglad.

Liss
2007-11-29 00:13
0

Ja, va bra:)

Dock är jag nybörjare på scrappboking, har aldrig gjort de förr.. så får väl se hur de går. Tänkte om jag skulle minska ner på de också till mindra sidor och även ist köpa ett förstorat kort på hennes vovve (avmålad)

Tilda-T
2007-11-29 07:41
0

En annan bra ide är att ge bort "presentkort" på sånt som hon skulle vilja ha hjälp med som bara kostar tid och inte pengar.

När barnen bodde hemma fick jag ofta presentkort på diskar,tvätt,städningar ,frukost på sängen, spelkvällar(kort eller familjespel)osv. det är bara fantasin som sätter stopp på dyl presenter

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Liss
2007-11-29 19:54
0

Hehe.. men de enda hon skulle behöva hjälp med är att duscha katterna och städa.. och jag hatar att städa;P Annars bor jag ju själv, så frukost på sängen kan bli lite svårt också.. hihi

V-lang
2007-11-29 20:10
0

Då får lilla Lisette offra sig att ge mammsen städning, tänk va glad hon skulle bli…det vet jag att hon skulle bli =)

Liss
2007-11-29 22:41
0

Jo, och du har sett hennes lägenhet också???:P FEM katter och en hund gör sig inge bra hårvis! haha! Och mååånga prylar att damma av och.. neeh pust, gud jag vart trött bara att tänka på de:P Men joo, hon skulle nog bli glad.. Eftersom hon inte får dammsuga själv så..

signemo
2007-11-29 22:51
0

En jättebra ide.  När min dotter fråga så önskade jag mig just foton.

Var rädda om varandra