Prathörnan

Julen i sociala medier!

2015-07-22 09:49 #0 av: Rita-S

Detta är tråden för att tippsa om instagram, twitter, facebook-sidor och annat som inte är hemsida, blogg eller forum, och som har temat jul :)
Eran egen, någon annans, skriv vem du vill, men om du skriver din egen är det inte okej att putta tråden med att skriva in dig själv en gång till! Tråden kommer ligga i kategorien "aktuellt just nu" i stället så man alltid kan hitta tillbaka till den. 

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2015-07-22 19:54 #1 av: leemland

Då vill tipsa om ett jättemysigt instagramkonto som jag följt något år nu Glad

Who_ville

Följer en massa andra också men dom kommer jag inte ihåg Liparhaha 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2015-11-10 13:06 #2 av: claravincent

Jag "tipsar" väll om mitt egna instagramkonto då, julafton15 heter det :).

Anmäl
2015-11-22 22:29 #3 av: lollynonna

Pinterest! Jag heter LinahGerbilbarn (fråga mig inte varför...) så om någon vill följa mig är det fritt fram!:D

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anmäl
2015-11-23 10:54 #4 av: JMW

Här har jag samlat en del jul på Pinterest. Har redan gjort några av dem själv.

Anmäl
2015-11-23 11:25 #5 av: Silver83

#3 Kollade in på din sida på Pinterest. Har gjort en del av de du har som julklappsidéer! Glad Rekommenderar de varmt!

Anmäl
2015-11-23 13:15 #6 av: Odd

Kan man kolla på olika Pinterest sidor utan att vara medlem på något sätt? Just nu får jag bara en irriterande svart hinna som höjs när jag skrollar och som säger åt mig att bli medlem Vilar huvudet i handen 

Är inte särskilt intresserad av att bli medlem, men det skulle vara kul att kunna kolla på vissa saker ändå...

~When life gives you lemons... Chuck 'em at people~

Anmäl
2015-11-23 14:44 #7 av: lollynonna

#5 Ja vad kul! Älskar Pinterest:D

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anmäl
2015-11-23 15:02 #8 av: Rita-S

jag tror inte det går att surfa hela pinterest utan att logga inn faktisk, har inte själv lyckats hitta nåt vis. Men jag valde då gå med så jag kan spriva min blogg där med. 

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2015-11-23 21:44 #9 av: Odd

#8 Äsch då, jag får väl fortsätta använda google helt enkelt Tummen upp

~When life gives you lemons... Chuck 'em at people~

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.