Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 276 ggr
monstermash
11/26/19, 11:26 AM

Julklappar till husdjuren

Vad får era husdjur i julklapp? Finns det någon här inne som inte ger sina husdjur någonting till jul kanske? 

En familjemedlem har precis skaffat katt så jag vill köpa något till katten med, har dock inga idéer alls… Katten har allt grundläggande redan, så vi får se vad jag hittar på där. Idéer tas tacksamt emot!

Annons:
Honestyisdead
11/26/19, 12:00 PM
#1

Ger inget speciellt.

Maleficum
11/26/19, 12:38 PM
#2

Speciellt min moster brukade fixa julklapp till hennes och vår hund, blev ofta något tugg godis eller liknande.

Förra året passa jag min kompis kaniner en period i december och dem hade med sig en adventskalender som min kanin fick vara med och öppna under dagarna dem var här. Dock är min kanin väldigt kräsen så det var bara en av dagarna det fanns något han faktiskt ville smaka på :P

Annars brukar jag inte ge något direkt presentigt men kanske ger något lite extra gott i aktivitetsleksakerna.

Hade det varit mina djur som skulle få julklappar hade "dem" (alltså jag ;)) önskat sig aktivitetsleksaker!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Carmarino
11/26/19, 2:43 PM
#3

Ger inte heller något speciellt. De brukar få lite extra frystorkat godis.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
11/26/19, 6:21 PM
#4

Mina katter skänker sin julpeng till hemlösa katter.

Stolt ägare till fem La permer

Lillyrod
11/26/19, 7:04 PM
#5

Hund som är med vid jul får både jultallrik och julklapp. Julklappen kan vara antingen något ätbart eller något som behövs till hunden. 

Min hund, länge sen nu, älskade presenter. Hon öppnade själv men inte förrän hon fick lov 😃

Marsvinen får lite extra av de mest omtyckta grönsakerna.

Tarotstollan
11/27/19, 12:29 AM
#6

Självklart får mina pälsklingar julklappar!🐱🎁

I en av Ica affärerna "fick" man en julstrumpa till sin katt eller hund om man köpte något mataktigt av ett visst bolag. Jag tog 2 strumpor och köpte 6 förpackningar med mat idag när jag ändå var inne och handlade.
Vad jag skall stoppa i dem vet jag inte ännu men antar att det blir några påsar med Dreamisar, någon burk med tonfisk och någon liten mus eller så.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Carmarino
11/27/19, 4:32 AM
#7

För många år sedan hade vi en katt som gillade julklappar. Min mor blev inte glad när hon kom upp på morgonen, efter att omsorgsfullt ha slagit in "ett berg" av julklappar kvällen innan, och upptäckte att katten hade öppnat precis alla julklapparna under natten. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
11/27/19, 5:06 AM
#8

😂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: