Annons:
Etiketterkreativa-hörnanböckertexterprylarmusikfilm
Läst 1956 ggr
Carmarino
11/24/19, 8:14 AM

Julfilmer på tv

Här kan vi tipsa varandra om julfilmer som visas på tv. I kväll visar Kanal 11 Dickens En julsaga klockan 20.00. Denna är från 2009 och är animerad. Rösterna tillhör bl.a. Jim Carrey, Gary Oldman, Colin Firth, Bob Hoskins och Robin Wright.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
JMW
11/24/19, 8:33 AM
#1

Åhh den måste jag se! Min favorit.

Tarotstollan
11/25/19, 12:01 AM
#2

I morgon måndag 25 november kl. 17.00 - 19.00 i Kanal 8 kommer " The spirit of Christmas".
Den går i repris på tisdagen 26 november i samma kanal, kl. 07.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
11/25/19, 4:31 AM
#3

#2 Datumen blev lite fel. Gissar att du inte såg att klockan passerat midnatt när du skrev.😉Det är måndag 25 november och tisdag 26 november. Den filmen har jag planerat att se, men jag hade missat att den sänds redan i kväll. Trodde bara den visades tisdag morgon, så tack för tipset.👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
11/25/19, 5:37 AM
#4

Bra att du såg det, kan du fixa datumen så folk inte ser fel?👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
11/25/19, 8:54 AM
#5

#4 Fixat!


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
11/25/19, 6:56 PM
#6

Tack!
Verkar som 8:an kommer att sända julfilmer varje vardag kl 17 framigenom.
Upfattade inte om det skulle vara ända fram till jul men trevlig ändå.
Synd bara att det är en sådan dum tid, de flesta har väl knappast hunnit hem från jobbet då.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Carmarino
11/25/19, 7:51 PM
#7

Läste lite om de filmer de sänder de två kommande dagarna och de verkade inte särskilt juliga. Fast det var kanske bara beskrivningen som var dålig.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
11/25/19, 8:02 PM
#8

Jag gillade dagens film "Spirit of the Christmas" väldigt mycket i alla fall!👍❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
11/25/19, 8:08 PM
#9

Ja, den var bra. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
11/26/19, 5:27 PM
#10

Har kollat lite mer nu, och det är julfilmer på TV8 varje vardag 17.00-19.00 ända fram till julafton. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JMW
11/26/19, 8:11 PM
#11

#10 Synd på den tiden. Vem hinner sätta sig vid teven kl 17:00? Jag får kolla om det är någon bra och helt enkelt spela in den och titta lite senare.

Tarotstollan
11/26/19, 11:54 PM
#12

Ja och reprisen går kl. 07  på morgonen nästa dag! Lika dålig tid då också!🤓

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
11/27/19, 4:29 AM
#13

Det är nog lite varierande kvalitet på filmerna, men de som har visats hittills har jag tyckt varit bra. Lite förutsägbara kanske, men mysiga.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Tarotstollan
11/27/19, 5:09 AM
#14

Jag såg inte gårdagens film då, jag väntar på reprisen nu…

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
11/27/19, 12:21 PM
#15

Upptäckte att jag hade sett den tidigare, men jag mindes att jag tyckte den var bra, så jag fortsatte titta. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
11/27/19, 6:43 PM
#16

Jag har säkert sett många av dem innan också men svårt att komma ihåg då det gått ett år sedan sist. Fast jag vet att jag missat många också då de gått på konstiga tider även då.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
11/28/19, 11:05 AM
#17

Lite konstigt med gårdagens film. Det stod "to be continued" när den slutade, men vad jag kan se så kommer det ingen fortsättning.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
11/28/19, 11:06 AM
#18

På söndag, 1 december, visar TV3 "Love Actually" kl. 21.00.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
11/29/19, 2:04 AM
#19

#17. Det såg inte jag men tyckte den slutade konstigt.🤔
Onsdagsfilmen kunde jag inte se och orkar inte sitta uppe i natt, för reprisen för jag har tvättstuga och måste sova lite mellan filmerna!😉

Love Actually är en underbar film, den vill jag inte missa även om jag sett den många gånger!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
11/29/19, 2:10 PM
#20

#19 Ja, det var ett konstigt slut, så jag tyckte det var bra att det stod "to be continued", men när det sedan inte kommer någon del två blir det bara underligt.

Onsdagsfilmen var den som slutade konstigt. Filmen igår var helt okej, men du missade inte så mycket. Den var ganska förutsägbar.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Tarotstollan
11/29/19, 2:44 PM
#21

Det är de nog de flesta! Jag skall se dagens i alla fall, hinner bli klar i tvättstugan tills dess.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
11/29/19, 4:27 PM
#22

Samma här. Är redan klar i tvättstugan. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
11/30/19, 3:01 PM
#23

Tyckte fredagsfilmen var den sämsta av de som visats hittills. Tyckte hon var lite för "hysterisk". Blev trött av att bara lyssna på henne. 🤪


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
11/30/19, 9:38 PM
#24

Ja, hon var jobbig det tyckte jag också, verkade tro hon kunde välja och vraka och få precis som hon ville.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
12/6/19, 7:19 AM
#25

Tittar just nu på reprisen av gårdagens film: "Small town Christmas", än så länge är den helt ok.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
12/6/19, 4:41 PM
#26

Ja, den var rätt bra faktiskt. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
12/6/19, 8:31 PM
#27

Jag gillade dagens film "Christmas at Pemberley Manor" mycket.
Kul med lite hänvisning till "Stolthet och Fördom"!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
12/6/19, 8:39 PM
#28

"Love actually" går på kanal 3 kl. 23 - 1. 50, nu ikväll fredag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
12/6/19, 8:50 PM
#29

På söndag 8/12 sänds "Office Christmas Party" kl 21 - 23.10 på kanal 3.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
12/7/19, 12:25 PM
#30

#27 Ja, den gillade jag också.

#28 Såg Love actually förra veckan. Den är bra, men en gång per år räcker. 🙂

#29 Så synd att den krockar med "Livet efter dig" på TV4. Fast jag får spela in den ena och försöka hålla mig vaken och se den andra direkt. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
12/11/19, 6:57 PM
#31

Dagen julfilm "Love for Christmas" var nog den sämsta av de som gått hittills!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
12/11/19, 7:04 PM
#32

Såg först idag att även 7:an börjat att sända julfilmer denna veckan kl. 17.
Så då har vi 2 filmer att välja mellan, tyvärr kan jag inte se 7:an just nu då jag har Com Hem och de strejkar.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
12/12/19, 4:00 PM
#33

#31 Den var lite underlig tyckte jag.

#32 De filmerna finns på TV4 Play om du orkar se dem på datorn. Tycker dock inte de har verkat särskilt intressanta av beskrivningen att döma.

Kollade lite på filmerna på TV8 och det verkar som om de börjar sända de gamla filmerna igen, med början på tisdag. Åtminstone vad jag kan se av beskrivningarna på tv.nu.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
12/16/19, 12:40 PM
#34

#33 När jag kollade filmerna på TV4 Play för några dagar sedan så hittade jag bara två stycken, som jag inte tyckte verkade så bra. Kollade idag igen och såvitt jag kan se är det fem filmer. Det finns nog en del där som jag kan tänka mig att titta på. (När man söker på Christmas får man träff på ytterligare några julprogram.)

https://www.tv4play.se/sok/christmas

Söker man på Jul så får man inte fram filmerna, men en hel del andra juliga program.

https://www.tv4play.se/sok/jul


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Tarotstollan
12/21/19, 8:26 AM
#35

Gillade filmen igår! Kul att se Mariah Carey som tråkig och gnällig  mamma. Trodde hon skulle sjunga lite men det gjorde hon inte…

Senare idag kommer ju "Nu är det jul igen" med Tim Alen på kanal 5, kl. 16.25.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
12/21/19, 12:45 PM
#36

Ja, jag blev också förvånad över att hon inte sjöng alls - nästan, hon sjöng ju med lite när barnen uppträdde.

"Nu är det jul igen" är inbokad för tittning och skulle jag inte hinna så spelar jag in den så att jag kan titta på den senare. 🙂

Har för mig att del två kommer imorgon, men är inte helt säker.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Emilia 1982]
12/21/19, 2:08 PM
#37

Att ingen nämnt Ensam hemma och Vilse i New York.

Carmarino
12/21/19, 3:06 PM
#38

#37 När visas de på teve? Du får gärna tipsa om det.

(Det är ju inte alla som har Netflix, Viaplay och liknande, så att de kan strömma filmer när det passar. Därför är den här tråden tänkt för tips om de filmer som visas på de kanaler som ingår i grundutbudet.)


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
12/21/19, 6:31 PM
#39

Tyvärr missade "Ensam Hemma " filmerna, del 1 gick i går och del 2 börjar nu på 3:an.
Ja, " Nu är det jul igen 2" går i morgon på 5:an 16.25.
Måste säga att jag tycker inte den är lika bra som 1:an men det är ju en smaksak.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
12/22/19, 3:40 PM
#40

Tycker inte heller att Nu är det jul igen 2 är lika bra som 1:an, men den är bättre än 3:an i alla fall.

Ensam hemma-filmerna tycker jag är lite tröttsamma att titta på. Sitter bara och tänker på att ingen kan slå sig så mycket som bovarna gör, och ändå stå på benen direkt igen. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
12/22/19, 6:14 PM
#41

#40. Ja och alla brännskador och hur kan de ens leva efter att fått 4-5 tegelstenar kastade i huvudet från hög höjd. 🤓

Nåväl, för de som är uppe sent i natt, så börjar en julfilm  1. 40 i 3:an.

På måndag har jag lyckats hitta dessa filmer:
1:an 16.05.
8:an 17.00.
11:an 21.00

Jag skall försöka att se så många som möjligt, även om de är repriser så är det trevligt att ha dem på i bakgrunden medan jag städar och plockar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Carmarino
12/23/19, 9:26 AM
#42

#41 Det blir svårt att hinna med alla dem. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
12/23/19, 10:32 PM
#43

Jag hann med 2 av dem!

Värre blir det väl i morgon på julafton!😂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
12/24/19, 11:24 AM
#44

#43 Försökte inte ens. Hade spelat in ett par filmer så jag började titta på dem istället - men somnade efter ett tag. 😴😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
10/25/22, 10:40 AM
#45

På tisdag den 1 november börjar tydligen Kanal 8 visa julfilmer. Klockan 21.00-23.00 visas filmen "Candy coated Christmas":

En amerikansk romantisk komedi från 2021. En ung kvinna återvänder till sin mors hemstad Peppermint Hollow efter att henns planer på att starta ett företag har gått i stöpet.

Direkt efter, klockan 23.00-00.50, följer filmen "A Christmas coincidence":

Ett amerikanskt romantisk drama från 2018. När julen närmar sig säger Paula, lite motvilligt, ja när hennes pojkvän Daniel friar.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
10/28/22, 9:17 PM
#46

Redan? Fast det kanske de gjorde förra året också? Jag minns bara att jag satt i flera veckor och tittade på julfilmer varje kväll ända fram till jul!😄

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

UlrikaD
10/28/22, 9:47 PM
#47

Det vag ju varje dag både på 3, 5 och 8 förra året. Nackdelen är att många är så lika så det är svårt att hålla koll på vilka man redan sett. Det släpps ju massor varje år. Netflix börjar med några nya i november också.

Tarotstollan
10/28/22, 9:57 PM
#48

Ja, det är väl mest att jag har dem på som sällskap i bakgrunden. Många känner jag ju igen och då behöver jag ju inte sitta och intensiv glo på dem.
Men kul med lite jul känsla!🎄🎅🤶

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Carmarino
10/29/22, 1:39 AM
#49

#46: Ja, de börjar tidigt. För ett par år sedan tittade jag på en varje kväll nästan. Spelade in dem så att jag kunde se dem i efterhand om jag inte hann titta någon dag. Har fortfarande inte sett alla inspelade filmer. 😁

Numera somnar jag oftast efter en halvtimme eller så, så därför brukar jag inte titta på dem. Då ska det vara någon som är lite mer speciell än de massproducerade varianterna som är svåra att skilja åt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
10/29/22, 1:40 AM
#50

#47: Ja, förra året blev det lite väl mycket. Många av dem var ju samma, som visades på alla tre kanalerna, också.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
10/29/22, 4:05 AM
#51

Jag tror att jag bara såg filmer på en kanal, då de krockade med varandra.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
10/29/22, 6:07 AM
#52

#51: Samma här.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

UlrikaD
10/29/22, 3:30 PM
#53

#50 Ja det var vansinnigt mycket. Många är ju otroligt lika varandra och rena dussinvaran. Men så kommer nån emellanåt som känns jättegenuin och man får julkänsla i hela kroppen.

Carmarino
10/29/22, 4:12 PM
#54

#53: Ja, det gäller bara att hitta just de där som känns genuina. Inte så lätt alla gånger, och man riskerar att få titta på en hel del dussinvara innan man hittar dem. Fast man kan ofta läsa sig till om det är någon som är bra, genom att läsa vad filmen handlar om.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
12/18/22, 4:28 AM
#55

Såg den här på YouTube. Tycker den är rätt på pricken. 😄


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Tarotstollan
12/20/22, 1:21 AM
#56

Jag tittar på så många filmer jag kan medan jag sitter och äter, läser och skriver här inne.
Alltid kul med lite bakgrunds jul!😄

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: