Annons:
Etikettprathörnan
Läst 253 ggr
MonicaLagerquist
2019-11-20 07:48

Årets julklapp

Vad tror du bli årets julklapp.Den ska presenteras om ett par minuter.

Jag tror att det blir miljösmarta resor

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2019-11-20 07:50
#1

Oj vad spännande. Har knappt funderat på julen ännu.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2019-11-20 08:02
#3

Konstig grej, mobillåda. 
Har aldrig sett en sådan och det är inget jag/vi har behov av.  Skulle jag få en sådan så skulle jag troligtvis inte använda den heller. 😉

Maria
2019-11-20 08:18
#4

Jättemärkligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Magi-cat
2019-11-20 08:27
#5

Fast det var lite kul. 😃 En anti-julklapp, liksom. När julhandeln "slår alla rekord" år efter år blir årets julklapp ett ingenting, en låda …

🤶🎅

Kanske kan man uppfatta "mobillådan" som att man vill umgås mer i verkligheten och mindre med mobilen?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Carmarino
2019-11-20 11:27
#6

Har inget behov av en mobillåda, så det är inget som hamnar under granen här. Inte heller brukar de jag umgås med sitta och stirra i mobilen när vi träffas.

#5 Såg på någon bild på Instagram att det tydligen finns en låda där det står något typ "om du kommit hit för att umgås med mig kan du lägga mobilen här" (minns inte den exakta ordalydelsen), så det är nog tänkt att man lägger ifrån sig mobilen när man kommer på besök.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
MonicaLagerquist
2019-11-20 11:52
#7

Vilken konstig grej det blev.

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
2019-11-21 18:02
#8

Årets julklapp-spaning av Mats Skogkär på HD/Sydsvenskan (än så länge inte betalartikel):

Årets loppispryl 2020 blir mobillådan, av HUI Research utsedd till årets julklapp 2019.

Det förutsätter dock att mobillådan blir årets julklapp också i realiteten, alltså något som många faktiskt får för sig att ge bort till nära och kära. Och den saken kan nog betvivlas.

För i ärlighetens namn: Vem behöver en mobillåda?

https://www.hd.se/2019-11-20/till-den-som-redan-har-allt


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
2019-11-21 18:16
#9

Fast ju mer man tänker på det ju bättre blir det tycker jag. Praktiskt, ligger i tiden och är inget dyrbart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
2019-11-21 18:27
#10

Nej, man kan ju göra en egen låda av det man har hemma. Då kostar det ingenting mer än arbetet. Plus att man återanvänder något som annars kanske bara hade kastats. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: