Annons:
Etikettprathörnan
Läst 345 ggr
monstermash
11/11/19, 12:05 AM

Vad lyssnade du senast på?

Enbart julrelaterat såklart. Vilken julsång, julpodd eller liknande (ej samtal irl av privatpersoner) lyssnade du senast på? 🎅🤶🎄🌲

Annons:
Tarotstollan
11/11/19, 1:23 AM
#1

Silent Night med Robin Gibb  (från Bee Gees).

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Draken
11/11/19, 8:50 AM
#2

Santaclaus are coming to town, från Coca Cola reklamen

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Carmarino
11/11/19, 9:13 AM
#3

Tror det är It's beginning to look a lot like Christmas med Michael Bublé. Den dyker upp rätt ofta i insta-stories. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JMW
11/11/19, 12:24 PM
#4

Oj då! Lyssna på julmusik redan. Jag har inte lyssnat/hört någon än. Väntar gärna till i alla fall 1:a advent. 😉

Carmarino
11/11/19, 12:57 PM
#5

För en stund sedan dök "Mer Jul" med Adophson & Falk också upp i insta-stories. Min favoritjulsång faktiskt. Tummen upp

#4 Har inte aktivt börjat lyssna på julsånger, men följer en del julkonton där de lägger in lite låtar i sina stories. Brukar inte börja lyssna aktivt förrän jag putsar fönsterna innan advent. Nu fick jag bytt ut fönsterna förra veckan, och passade då på att putsa de flesta av dem. Tyckte det var lite tidigt att börja med julsångerna då, så det får vänta ett par veckor till. Glad


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JMW
11/11/19, 1:17 PM
#6

#5 Attans då. Du kanske ska bara finputsa lite.😉

Annons:
Carmarino
11/11/19, 4:29 PM
#7

#6 Har ett rum kvar där fönsterna inte blev putsade. Det är balkongfönster och -dörr, så de tar lite längre tid att putsa. Kanske jag sätter igång julmusiken när jag putsar dem. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JMW
11/11/19, 5:43 PM
#8

#7 Gör det!

Carmarino
11/12/19, 12:18 PM
#9

#8 Ja, jag ska försöka komma ihåg det. Tror inte jag hinner putsa dem förrän strax innan advent ändå. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: