Om Sajten och Ifokus

Julstädning

2019-10-16 17:30 #0 av: Carmarino

Har rensat bort lite inaktuella lektrådar och tävlingar, samt delat kategorin Lek, pyssel och tävlingar, i kategorierna Lek och tävlingar respektive Julpyssel. Ska försöka hinna med/komma ihåg att gå igenom även övriga trådar och kolla så att inläggen ligger rätt och rensa bort eventuellt inaktuella inlägg.

Har ni några tips på inlägg ni anser ligger fel, eller saknar ni någon kategori, hör av er så ska jag titta på det. Kanske ni tycker att vissa kategorier kan slås ihop? Hör av er!

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-10-16 19:12 #1 av: MonicaLagerquist

Så duktig du är.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-10-17 11:35 #2 av: Carmarino

Tack. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-10-17 15:24 #3 av: monstermash

Bra jobbat! 

Jag kan tycka det är lite svårt att publicera i rätt kategori ibland. Ex. mitt inlägg om glögg, det handlar ju om dryck men det är inget recept för att ta ett exempel. Har tyvärr inga förslag på hur man annars skulle utforma kategorierna. 

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2019-10-18 12:24 #4 av: Carmarino

Jag kan ju ta bort ordet recept på kategorierna, så behöver inläggen inte ha med något recept, utan bara handla om själva kategorin. Är det något som är önskvärt att jag gör?

Anmäl
2019-10-18 13:36 #5 av: Soligajag1

# 0 Det här har du fixat bra !  Tummen upp Blomma 

Du är duktig !! Precis så skulle jag har gjort , lagt ihop några grupper till en. Glad

HH Glad 

Anmäl
2019-10-18 14:38 #6 av: Carmarino

Tack Soligajag1. Glad

Anmäl
2019-10-18 17:39 #7 av: monstermash

Det skadar ju inte att testa 😊

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2019-10-19 08:06 #8 av: MonicaLagerquist

Vad du pysslar.Bra jobbat!

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.