Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 467 ggr
MonicaLagerquist
12/17/18, 8:24 PM

Julklappar till husdjuren

Får dina husdjur julklappar?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
12/17/18, 8:25 PM
#1

Mina katter och hunden får inga julklappar av oss. Katterna skänker sina julklappspengar till ett katthem.

Stolt ägare till fem La permer

Tarotstollan
12/17/18, 8:38 PM
#2

Ja, det blir lite extra godis. Har inte bestämt ännu vad det blir. Tråkigt att ge dem samma godis som de brukar få men katter är ju så kräsna, så det är svårt att veta vad jag skall ge dem.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fridaaaa
12/17/18, 8:46 PM
#3

Ger inget, lite extra gott i maten bara :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Taggeman
12/17/18, 9:07 PM
#4

Kan bli något gott inslaget i ett litet paket som katten får nosa på.
Det är ju kul att va med i julpappershögen att rusa runt i. 🐱🎁😉

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Tant Grön
12/17/18, 9:21 PM
#5

Här kan man se hundar som öppnar sina julklappar:  
https://www.youtube.com/watch?v=rAUuJXcgzlM

MonicaLagerquist
12/17/18, 9:47 PM
#6

#5🐶

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
kara_murray
12/17/18, 11:00 PM
#7

Ja det brukar de få. I år fick de en kombinerad födelsedagspresent/julklapp, ett stort klösträd. Så i år får de något smått bara och extra god blötmat.

Lona
12/18/18, 4:24 PM
#8

Ja, och de får även julklappar av sin "mormor". (Jag är definitivt inte deras "mamma" men min mamma är deras mormor.) Vi brukar ta en långpromenad på julaftons förmiddag, gärna med medhavd fika, även för hundarna. Sen firar jag inte så mycket jul, men de brukar få något extra gott till middag och sina julklappar. I år får de varsin leksak från Kong, Charlie får dessutom nötter till sitt ekorrmatarhus.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Carmarino
12/18/18, 5:39 PM
#9

Svarade "Annat", för ibland får de och ibland får de inte. De brukar dock få lite extra godis på julafton. Det är det som intresserar dem mest, och de tycker inte om att packa upp paket. 😉

Fast när jag var barn hade vi en katt som var väldigt förtjust i paket. Min mor var mindre förtjust när hon kom upp julaftons morgon, och upptäckte att alla hennes omsorgsfullt inslagna julklappar hade blivit uppackade under natten. Vill minnas att katten satt mitt i röran och höll fortfarande på med att packa upp paket, så han kunde inte påstå att han var oskyldig.😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Taggeman
12/18/18, 5:41 PM
#10

😂

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Upp till toppen
Annons: