Annons:
Etikettprathörnan
Läst 615 ggr
Fame2018
12/16/18, 12:29 PM

Storm på lugna gatan svt - vad tycker ni?

Vad tycker ni om årets julkalender i svt. Storm på lugna gatan?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Stallmima
12/16/18, 1:27 PM
#2

Har inte tittat ännu

Honestyisdead
12/16/18, 2:02 PM
#3

DETTA ÄR ETT TROLL. Anmäl inläggen. Inlägg #1

Carmarino
12/16/18, 2:02 PM
#4

Den har blivit bättre de senaste avsnitten, men tycker inte den hör till någon av de bästa kalendrarna jag sett.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Honestyisdead
12/16/18, 2:05 PM
#5

#4 Det är ett troll som härjar nu. Är bra att hålla koll på värdsajten. Inlägg #1

Carmarino
12/16/18, 2:07 PM
#6

#5 Har inte hunnit kolla där idag. Tack för tipset. Har tagit bort inlägget.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Carrosh
12/16/18, 3:04 PM
#7

Har bara sett första avsnittet ännu, så svårt att säga. Hoppas få loss lite tid och ro till att se lite till. Var inte direkt impad av första avsnittet, men det brukar ju ge med sig efter ett par avsnitt, så jag väntar med min dom.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Carmarino
12/16/18, 3:15 PM
#8

Nej, första avsnittet var ingen höjdare, och även de följande avsnitten var inte jättebra direkt. Men nu börjar den bli lite intressantare, så den kanske blir riktigt bra till slut. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

jollycox
12/16/18, 9:07 PM
#9

Dom första avsnitten föll mig inte i smaken men jag tycker att den har blivit bättre. Dock inte jättebra.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Zepp
12/18/18, 11:02 PM
#10

Samma som de flesta föregående, men det tar sig allt eftersom.

Dvs de bygger upp någon form av antiklimax som förmodligen på Julafton skall utmynna i allmän sämja/förståelse/julefrid/dvs ett lyckligt slut?

Annars f*n ta dem!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: