Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 558 ggr
MonicaLagerquist
2018-11-21 08:04

Årets julklapp

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Magi-cat
2018-11-21 08:07
#1

Mycket förnuftigt! 🎁


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Lussan20
2018-11-21 08:19
#2

Jag handlar nya böcker , de är inte öppnade, syns på bokryggen och uppslaget. Pippi, Emma och långa farbrorn, Alfons mfl. Allt från 1kr till 5 kr styck. De blir fina julklappar till de minsta. Jag köpte nya sköna vantar för 10kr styck med julmotiv. Det stod Nivea på en liten lapp inuti, blåa med vita stjärnor.

Med sju barnbarn , fyra barn med respektive så räcker inte min lilla pension långt. Barnen får en presentförpackning som jag handlat för 50% på juldagen på Kicks, de håller fint till nästa jul. I år blev det Salming till grabbarna och Elisabeth Arden till flickorna.

Jag lägger 500kr varje månad till allt som kostar på julen.

Jag tycker jag handlar förnuftigt! Men kan ju dra in mer på konsumtionen så klart! Mvh/WL🤑

Lussan20
2018-11-21 08:42
#3

Glömde skriva på loppis! Mvh/WL🌺

Magi-cat
2018-11-21 09:35
#4

#2 Förstod det, Wonnalesan, men kan fynda mycket på loppis! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Carmarino
2018-11-21 12:29
#5

Smart att spara under året. Det brukar inte jag göra, men jag håller utkik året om efter passande saker till både julklappar och födelsedagspresenter när det är rea. Tror dock inte jag skulle köpa återvunna kläder till någon i julklapp. Å andra sidan så köper jag inte kläder till någon, inte ens om de är nya, så det spelar inte så stor roll för min del.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: