Annons:
Etikettjulpyssel
Läst 472 ggr
Tarotstollan
11/14/18, 5:39 AM

Jul - och vinterpussel.

Det har ju pratats lite om pussel på vissa sajter och även jag har inskaffat ett pussel med julmotiv, som jag hoppas jag skall kunna börja på innan jul.
Hittade den här tråden och blev alldeles förälskad i alla underbara och gulliga julpussel som finns. Visst vore det skönt att bara kunna sitta under jul och nyår och pussla i lugn och ro?🙂

https://www.pusselbutiken.se/kategori/pussel/hogtider
Ni får klicka på bilderna, så blir de större!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
wildfire
11/14/18, 6:16 AM
#1

Den sidan hade jag ingen aning om och vad mycket fint.Har inte lagt ett pussel sen jag var barn men nu ska jag köpa ett för det där verkar ju riktigt kul 👍

Carmarino
11/14/18, 2:00 PM
#2

Har inte heller lagt pussel sedan jag var i yngre tonåren - om man nu inte räknar barnpusslen som jag lade tillsammans med brorsbarnen. 🙂

Det är roligt att lägga pussel, men jag har ingenstans att ha det. Dessutom tror jag inte jag har tålamod att lägga ett stort pussel ensam. Brukade lägga pussel tillsammans med en kompis när jag var i tonåren, och vi hade alltid väldigt roligt när vi gjorde det.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Torparmor
11/14/18, 3:54 PM
#3

Jag fick en pusselmatta i present, har tänkt ta fram och testa den till 1:a advent. Pusslade mycket förr men har inte haft plats på några år att lägga undan det


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Carmarino
11/14/18, 3:58 PM
#4

#3 En sådan gav jag i julklapp till en av mina brorsöner för många år sedan. Han pusslade mycket då, men jag tror inte att han gör det längre. Får kanske fråga om han har den kvar. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Torparmor
11/14/18, 4:50 PM
#5

#0  köpte du ifrån  pusselbutiken?  Vi har en bokhandel i närområdet så tänkte kolla om de har några. Har faktiskt aldrig haft något pussel med julmotiv


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Tarotstollan
11/14/18, 10:05 PM
#6

#5. Nej, mitt julpussel hittade jag på Clas Ohlsons.
Antar att man kan hitta julpussel lite överallt nu när det drar ihop sig inför helgerna.
Det finns säkert i leksaksaffärer och hos bokhandlarna mm.
Söker man på pussel, så dyker det ju upp en massa olika ställen man kan skicka efter från om man vill.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: