Annons:
Etiketterprathörnanjulförberedelserklapparpresentertips
Läst 1131 ggr
ilenna90
10/13/18, 10:51 PM

rabattkoder

hej, jag tänkte att vi kanske kan dela med oss av rabattkoder/kampanjer här, som kan vara till nytta när man letar julklappar :)

  • Redigerat 3/23/21, 4:29 PM av Carmarino
Annons:
Tant Grön
10/13/18, 10:54 PM
#1

Vilken bra idé

MonicaLagerquist
10/14/18, 7:47 AM
#2

👍

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
10/14/18, 11:50 AM
#3

Adlibris har lagerrensning. Man får köpa fyra böcker för 99 kronor. Utbudet är begränsat till de böcker som finns på sidan, och priset gäller bara om man lägger böckerna i kundvagnen på den sidan.

Erbjudandet gäller till 5 november, eller så långt lagret räcker, så det gäller att vara snabb. Vissa böcker är redan slutsålda, fast jag lyckades ändå hitta fyra stycken julklappsböcker. 👍

https://www.adlibris.com/se/kampanj/lagerrensning-bocker-4-for-99


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Vixxen
10/14/18, 3:38 PM
#4

Bra ide! 👍

Tarotstollan
10/15/18, 1:44 AM
#5

Cd-on har ju alltid olika kampanjer och nedsatta priser. De säljer ju så mycket annat än bara Cd skivor och annan musik. De har ju böcker, skor, kläder, smycken, dofter, leksaker mm
https://cdon.se/

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ilenna90
10/15/18, 1:52 AM
#6

#5 bra tips :) men tänkte snarare på tillfälliga/specifika erbjudande/rabattkoder som dyker upp :) men går såklart bra att tipsa om lite allt möjligt =)

Annons:
Tarotstollan
10/15/18, 2:11 AM
#7

#6. Jo det förstås, men många köper ju julklappar redan nu eller under hela året och Cd-on har ju kampanjer och utförsäljningar varje månad, så det finns ju alltid olika saker att titta efter som är nedsatt pris på.
Tyvärr är det ju så för många att om det dyker upp något som är billigt någon kort tid, så har man ju inte alltid pengar just då.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ilenna90
10/15/18, 11:43 AM
#8

#7 det är sant! :) då är det ju en bra sida att hålla koll på.

ilenna90
10/15/18, 11:45 AM
#9

bamba har just nu 15% på alla leksaker 

www.bamba.se

Cessy
10/15/18, 12:12 PM
#10

Om någon  familjen önskar någon speciell sak så bevakar jag alltid detta via prisjakt o på så vis får man reda på om priset på den varan sänks någonstans o jag inväntar alltid Black Friday innan jag köper den.

ilenna90
10/15/18, 12:34 PM
#11

#10 okej smart, visste inte att en sån funktion fanns :)
jag blev lite besviken på black friday förra året då så många företag hade extremt svårt med att faktiskt få iväg varorna (känner flera stycken som inte hann få julklapparna dom beställt.) men hoppas på nån bra rea i dom fysiska butikerna också :)

Upp till toppen
Annons: