Prathörnan

Juleskum 2018

2018-09-19 16:22 #0 av: Carmarino

Det ryktas om att årets smak på juleskum ska vara kola. Dock står det inget om det på Cloettas hemsida. Har sett det på diverse julbloggar, och även på Happy Candy. Så det återstår att se om det bara är ett reklamtrick, eller om det stämmer.

https://www.happycandy.se/godis/juleskum-2018-arets-smak-kola-100g/

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-19 18:18 #1 av: MonicaLagerquist

Låter gott om det nu är kola det blir.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-09-19 18:28 #2 av: Carmarino

Ja, fast risken är väl att det blir lite för sött.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-20 04:06 #3 av: Tarotstollan

Hoppas att det är så, låter jättegott!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-09-20 09:52 #4 av: Carmarino

Den måste ju testas naturligvis. Tummen upp

Anmäl
2018-09-30 00:55 #5 av: Tarotstollan

Ett stycke juleskum Kola 2018 inköpt och avsmakad...Skämtar
Tja, söta nästan för söta, vaniljsmak och lite kola/fudge smak på slutet. Så jag ger inte mer än 2 i  betyg på den påsen, så fortfarande inget som slår originalet!Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-09-30 11:40 #6 av: Carmarino

Ska kolla om jag hittar några nästa gång jag är och handlar. Glad

Anmäl
2018-10-09 16:14 #7 av: Carmarino

Lyckades hitta en påse Juleskum 2018 på City Gross, så nu har jag köpt en. Har dock inte smakat den ännu. Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.