Annons:
Etikettbarnslig-jul
Läst 1257 ggr
[Jimmy.L]
2018-09-12 09:13

Julkryssa till tomten

Renar, midvinter, norra polcirkeln och kanske norrsken. Upptäck en magisk vintervärld i Lappland och hälsa på hos tomten på självaste julafton.

Prisexempel 4 845:-/person inkl helpension och utflykt till SantaPark 4 dygn, avresa 22/12 

  • I prisexemplet ingår: Del i tvåbäddshytt Cabin Ekonomi 
  • Helpension (frukost/brunch, lunch, julbord på julafton och trerättersmiddagar exkl dryck) 
  • Heldagsutflykt till SantaPark inkl lunch 
  • Underhållning och aktiviteter ombord

Boka nedan

https://www.birka.se/kryssningar/langkryssningar/santa-cruise

Annons:
Carmarino
2018-09-12 09:24
#1

Ska du åka?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2018-09-12 09:28
#2

Nix, Birka är väl inte min favorit båt att åka, även om jag inte har kryssat med henne så har jag hört från andra att maten är sämre än Viking Line och Tallink/Silja. 

Efter som det var jultema så tyckte jag länken passade bra här. 🙂

Carmarino
2018-09-12 11:00
#3

Ja, det gör den. Fast det var lite på gränsen när det gäller reklam. 🤓

Eftersom jag förutsätter att du inte har någon ekonomisk vinning av att göra reklam för Birka så låter jag den vara kvar. Det kan ju finnas någon som skulle vilja åka till tomten på julafton. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2018-09-12 11:05
#4

Jodå jag tjänar miljoner på reklamen. 😛

Carmarino
2018-09-12 11:07
#5

Så bra. Då kan du köpa en massa choklad till mig på chokladmässan i helgen, och skicka ner till mig. 😛


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2018-09-12 11:10
#6

Vart är det chokladmässa i helgen. 🙂

i Stockholm går det en i oktober. Lovar att prova mycket gott då och veta att du inte får smaka. 😛😛😃

Annons:
Carmarino
2018-09-12 11:13
#7

Trodde det var den här månaden, men tog fel.

Det gör inget att det blir du som rullar ut från mässan, och inte jag. 😛😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2018-09-12 11:15
#8

😃

Host, host tyckte jag hörde någon dam som har massa choklad hemma säga något. 

😛

Carmarino
2018-09-12 11:17
#9

Fast jag ger bort det mesta av chokladen jag har hemma. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2018-09-12 11:18
#10

Hm tror jag förlorar denna debatt. 😃

Carmarino
2018-09-12 11:55
#11

👍😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2018-09-12 12:06
#12

Åter till ämnet så var det en succé förra året om man ska tro dom som åkte med, mest barnfamiljer åkte men hörde även en del ensamma.

Birka har dom senast åren valt långkryssningar till Härnösand, Luleå. Finland. Gotland, Tyskland, Köpenhamn och Bornholm med fler, där man har erbjudit allt från matupplevelser till utflykter. Tror även dom besökte chokladtillverkare.

Jag har varit sugen att åka med främst till Härnösand.

Carmarino
2018-09-12 12:11
#13

Trevligt. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Upp till toppen
Annons: