Annons:
Etikettdekoration
Läst 1087 ggr
MonicaLagerquist
8/18/18, 12:23 PM

Fönsterpynt

Har du adventstjärnor och eller adventsljusstakar i alla fönster?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Grace2009
8/18/18, 12:42 PM
#1

Nej. Jag har en adventsstjärna i vardagsrumsfönstret från första advent till Knut. I år ska jag nog införskaffa en adventsljusstake också. Tycker de är så fina!

Carmarino
8/18/18, 1:08 PM
#2

Nej, bara i köket numera. Tidigare hade jag en adventsljusstake i vardagsrummet också, men den gick sönder, och det har inte blivit av att jag ersatt den.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
8/18/18, 1:11 PM
#3

Jag har i katternas rum,vardagsrummet och köket samt vårt sovrum.Tidigare hade jag i alla rum.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
8/18/18, 1:25 PM
#4

Vi har i köket och i gästrummet där ingen sover så då är den tänd hela natten.

Vi har också en i min mans lilla verkstad för det fönstret ser vi från från vårt kök/vardagsrum.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
8/18/18, 11:59 PM
#5

Jag har stjärna och elljusstake i vardagsrummet och sovrummet. I fågelrummet har jag stjärna och julgran. I köket elljustakar.
Ibland har jag adventsstake i vardagsrummet och i köket men de är aldrig tända p. g. av katterna.
Har länge funderat på att köpa 2 nya elljusstakar till vardagsrummet, då det är 2 stora fönster numera, innan hade vi 3 mindre fönster och då var det ok att bara ha en elljusstake i mitten men nu ser det lite konstigt ut utifrån men jag har inte hittat någon modell som jag gillar ännu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

monstermash
9/9/18, 9:59 PM
#6

Ja :)

Annons:
Torparmor
9/16/18, 7:33 PM
#7

I alla fönster i bostadshuset utom gästtoaletten och i några fönster i övriga hus på gården


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Cessy
9/18/18, 11:43 PM
#8

Jag har någon form av julbelysning i alla fönster - utom stora rummet för där är 4 fönster o där har jag bara en advenstljustake i ett fönster o en sådan där strutgran i ett fönster, men jag har aldrig dubbelt i samma fönster utan oftast är det en hängande stjärna eller en adventsljustaket. Ett fönster har en lysande julboll o ett alltså en strutgran (gran som ser ut som en upp o nervänd strut).

Upp till toppen
Annons: