Prathörnan

Tomten är far till alla barnen

2018-08-05 20:56 #0 av: MonicaLagerquist

Vad tycker ni om den filmen ni som sett den.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-08-05 21:02 #1 av: VSK

Jag tycker den filmen var oerhört jobbig. Får 1/5 av mig. 
Det enda jag kommer ihåg var fylla, bråk och tjafs. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-08-05 21:07 #2 av: MonicaLagerquist

Jag älskar den.Har sett den ett antal gånger,

Ja det är ju lite fylla och det är trist.Fylla hör inte ihop med julen.

Anmäl
2018-08-05 21:19 #3 av: VSK

Nej, fylla hör absolut inte ihop med julen. Är man ensam på julen och drar en rackarbajsare är en helt annan sak. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-08-05 21:29 #4 av: Tarotstollan

Första gången jag såg den tyckte jag den var rörig med att hålla isär vem som var ihop med vem osv. Däremot var scenen med tomten hysteriskt rolig, fast det kanske man inte skall tycka....TystGapskrattar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-08-05 21:49 #5 av: Lonaa

Länge sedan jag såg den men då tyckte jag i alla fall att den var kul. Kan tänka mig att se den igen men det är inte en film jag aktivt "söker upp" så att säga.

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2018-08-05 21:51 #6 av: VSK

Ska ha den inspelad nånstans. Kanske får kolla om på den då medan man svullar kräftor Glad

Anmäl
2018-08-06 07:26 #7 av: MonicaLagerquist

#6 Gapskrattar

Anmäl
2018-08-06 08:06 #8 av: VSK

Skrattar

Anmäl
2018-08-06 10:24 #9 av: Carmarino

Har inte sett den. Det lilla jag har sett av trailers för den har inte gjort att jag blivit sugen på att se den heller.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.