Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 977 ggr
MonicaLagerquist
5/28/18, 4:36 PM

När köper du julklappar

När börjar du fundera på och köpa julklappar?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Travis D
5/28/18, 4:42 PM
#1

På julafton / dagen innan julafton köper jag presenter åt mina 3 brorsor och om jag ska beställa något så gör jag det några veckor innan beroende på hur långt bort jag beställer det ifrån :)

Carrosh
5/28/18, 5:03 PM
#2

Typ någon vecka innan eller så. Köper inte så myckt julklappar då min familj har skippat det i många år. Har bytt någon med sambon, men nu blir det väl förstås o köpa till min dotter också.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

jollycox
5/28/18, 5:29 PM
#3

Slutet av november

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Carmarino
5/28/18, 5:39 PM
#4

Köper inte så mycket julklappar, men jag håller alltid utkik året om efter saker som kan bli lämpliga julklappar (och födelsedagspresenter). Sedan lägger jag dem i en låda tills det är dags.

Får jag inte ihop alla under året så brukar jag köpa i november-december. Det är ytterst sällan jag väntar till veckan innan jul. Köper jag någon då så är det bara om jag råkar hitta något som skulle passa som julklapp.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
5/28/18, 5:45 PM
#5

Vi har i princip slutat med julklappar utan har sagt att om man vill och hittar något som passar just en viss person så är det okej att köpa och ge det utan att denna ska ha dåligt samvete för att hon/han inte har köpt något. Så jag håller utkik året om efter lämpliga saker.

Stolt ägare till fem La permer

Cessy
5/29/18, 11:32 PM
#6

Ja nu är det inte så många julklappar längre men de flesta brukar jag försöka fixa i november.

Annons:
Upp till toppen
Annons: