Annons:
Etikettprathörnan
Läst 809 ggr
MonicaLagerquist
2018-02-26 17:21

Julen 2017

Det var julen som aldrig blev av hemma hos oss.

Vi kom hem från Vietnam kvart i sex på julafton.Vid 21 tiden var vi hemma i vårt hus.Sonen som bor kvar hemma väntade med nygjord lasagne. Efter att ha ätit däckade vi och sov ett par timmar.

Planen var att de barn som inte bor hemma skulle komma till oss på juldagen för att fira jul men vi blev sjuka så det blev aldrig någon jul här hemma 2017.

Maten som jag lagat till i förväg åt vi upp januari. Förhoppningsvis blir 2018 julfirande bättre. Är det någon mer som missat att fira jul någon gång?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Carmarino
2018-02-26 17:24
#1

Så tråkigt Monica. Nåja, det kommer fler jular, så jag håller tummarna för att er jul i år blir bättre.

Kan inte minnas att jag själv har missat någon jul, men min mor fick vinterkräksjukan på juldagen ett år. Hon var dock med och firade jul. Vad jag minns så smittade hon inte någon annan i alla fall. 🥵


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

angest
2018-02-26 17:58
#2

Legat däckad i influensa har man ju gjort. Det brukar ofta hända mig runt jul/nyår Då blir det inte mycket till firande.

Upp till toppen
Annons: