Annons:
Etikettbarnslig-jul
Läst 2245 ggr
Carmarino
1/15/18, 11:23 AM

SVTs julkalender 2018

2018 års julkalender heter "Storm på lugna gatan" och handlar om en storstadsfamilj som flyttar till landet. En av huvudpersonerna är Cecilia Forss, som säger att den handlar väldigt mycket om julen och att man verkligen kommer i julstämning.

https://www.svt.se/kultur/flytt-till-landet-i-arets-julkalender-i-svt

https://www.dn.se/kultur-noje/fran-stad-till-land-i-arets-julkalender/


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
[GIKmio]
1/16/18, 8:14 PM
#1

Jag tror att det kommer bli en sevärd julkalender för vuxna också..

Carmarino
1/17/18, 1:26 PM
#2

Ja, det verkar så. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

jollycox
1/21/18, 4:26 PM
#3

Den låter bra. Verkar bli julig och det är bra för det är ju trots allt en julkalender. Bara 10 månader kvar…

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Carmarino
4/16/18, 1:39 PM
#4

Årets julkalender "Storm på Lugna gatan" är redan färdiginspelad.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
4/17/18, 10:11 AM
#5

Den julkalenderns kommer nog jag att följa.

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
4/17/18, 10:43 AM
#6

Jag också.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
MonicaLagerquist
4/17/18, 2:46 PM
#7

Jag kommer troligen att se den via play på datorn på en tid som passar mig.

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
4/17/18, 2:51 PM
#8

Det gjorde jag med förra årets julkalender, så det blir förmodligen så även i år.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

jollycox
4/17/18, 3:40 PM
#9

Jag ger varje års julkalender en chans iallafall. Oftast ser jag hela. Jag tror att denna kan bli bra och rolig.
#7 Så har jag också gjort dom senaste åren. Superbra att kunna se när man själv vill.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Carmarino
12/1/18, 3:21 AM
#10

Kollade första avsnittet på Play. Tyckte inte att det var särskilt bra. Hoppas det blir bättre sedan. Till och med lucköppningen var dålig; samma programledare som förra året och han var lika klantig som förra året. Lite tjatigt. Fast han fick en "sidekick" i slutet av programmet, så förhoppningsvis blir även lucköppningen blir bättre sedan.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: