Annons:
Etikettdekoration
Läst 1656 ggr
Roosenlilja
12/10/17, 12:54 PM

Juldekoration giftfri

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag lyckats skapa mig en kattvänlig bordsdekoration. Hoppas nu att de inte river upp allt hehe… Virkade på frihand.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Annons:
[Rhonda]
12/10/17, 1:12 PM
#1

#0 Så fin Sussi! Lägg ut det på 'Virkning'

 Häromdagen tänkte jag att jag skulle kanske virka en amaryllis. Det får bli nästa år.

Carmarino
12/10/17, 1:22 PM
#2

Jättetjusig Sussi.  Fast jag kan tänka mig att den kan vara oemotståndlig för katterna. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Roosenlilja
12/10/17, 5:58 PM
#3

Tack ska ni ha! :)
#1 Ska se om jag gör det.  Det låter som ett stort projekt att göra en Amaryllis, men inte omöjligt. Då får vi vänta ett år tills vi får se bild på den ;)

#2 Än så har ingen katt lekt eller ens nosat på den :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Carmarino
12/10/17, 6:01 PM
#4

#3 Den kanske inte doftar tillräckligt gott för katterna. 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Pyttelite
12/10/17, 7:08 PM
#5

Den ser fantastisk ut - katterna är nog lika imponerade som vi!🙂


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Roosenlilja
12/10/17, 8:11 PM
#6

#4 hehe… nej, jag har lagt klementinskal i botten av krukan.
#5 Tack så jättemycket! :) Ett tag blev jag lite missmodig då de inte ens kom fram och tittade på min skapelse. hehe… Men de sover så de får mer energi sen. :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Annons:
Carmarino
12/10/17, 8:23 PM
#7

#6 Vad jag vet så avskyr katter clementindoften, så det är kanske därför de inte kommit fram och tittat. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Roosenlilja
12/11/17, 11:55 AM
#8

#7 Ja, det var ju det jag visste hehe… Hade lagt skal på diskbänken och Jussi nosade på dem en gång, fnös lite och sen hoppade han ner. :)

Men matte det luktar ju inte gott alls!

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Carmarino
12/11/17, 1:29 PM
#9

#8 😃

Tror faktiskt att det gäller citrusdoft överhuvudtaget. Har för mig att jag läst att man ska lägga apelsinskal i rabatterna om man inte vill ha grannens katter på besök där. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: