Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 990 ggr
DramaSara
2017-11-15 15:08

Påhittiga tips mottages

Hej!

Jag jobbar som massageterapeut och kommer under december månad erbjuda en behandling med namnet "Massage i juletid". Min tanke är att någon som är lika förtjusta i julen som jag är, ska kunna få ta del av julen även under avslappnande former. Nu skulle jag behöva lite tips från er för att verkligen göra en sådan behandling till en fantastisk julupplevelse!

Hittills har jag kommit på följande komponenter:

- Doftljus med juliga dofter (gran eller kanel el likn.)

- Tillsätta eterisk olja i min massageolja med annan julig doft

- Spellista med lugna, instrumentala jullåtar

- Bjuda på Praliner efter behandlingens slut 

Får ni några idéer på hur jag kan utveckla, tänka om, ta bort något moment mm? Säg till! Jag är helt öppen för allt och supertacksam för er som väl vill hjälpa mig :)

Tack på förhand för hjälpen!

Kram!

Annons:
Carmarino
2017-11-15 15:39
#1

Det låter som om du tänkt på det mesta. Det enda jag spontant tänkte var att det inte nödvändigtvis behöver vara instrumentala jullåtar. Hade min massör spelat jullåtar så hade jag inte haft något emot att det var sång också. Du behöver ju inte spela "Vår julskinka har rymt" precis, utan lite lugnare jullåtar. 😃

Synd du bor så långt härifrån. Annars hade jag kunnat tänka mig att testa din julmassage. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: