Annons:
Etikettdekoration
Läst 1059 ggr
OlgaMaria
11/14/17, 8:53 AM

De som pyntar tidigt är lyckligare

Det är vetenskapligt bevisat 😄 http://metromode.se/noje/studie-visar-de-som-borjar-julpynta-tidigt-ar-lyckligare/ Har ni börjat? Jag tog med mig en liten gran från mina föräldrar på höstlovet som jag planterat i stor kruka hemma. Den sprider verkligen julkänsla. Har även röd duk och några pyntgranar framme. Kommer att smyga in mer och mer pynt nu veckorna framöver. Tänder massa ljus varje kväll och jag blir verkligen lycklig av ljusen och min gran.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
[Rhonda]
11/14/17, 9:02 AM
#1

Känner man för det ska man absolut göra det tycker jag 🙂

Nu lyser min vackra adventsstjärna i fönstret. Den gör oss glada.

2Sirius
11/14/17, 9:26 AM
#2

Om man har Julsaker uppe året runt… Är man överlycklig då?

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
11/14/17, 9:31 AM
#3

Brukar inte pynta förrän till advent, men jag frossar i tidningar med julpynt och julrecept. Dessutom brukar jag känna julstämningen ibland redan i augusti/september även utan julpynt. 🙂

Tycker faktiskt att tiden innan jul - i princip hela hösten - är den bästa, för då har man julen och allt julmys att se fram emot. När julafton är över är det visserligen fortfarande lite julstämning kvar, men då börjar alla se fram emot nyår och det är inte riktigt samma sak.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: