Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 4752 ggr
Carmarino
2017-11-12 18:35

Dessertmästarnas jul

Även i år blir det Dessertmästarnas jul med Roy Fares, Magnus Johansson och Sebastien Boudet i Kanal 5. Första programmet visas måndag 27 november kl. 20.00.

http://www.mynewsdesk.com/se/kanal-5-sverige/pressreleases/hoejdpunkter-paa-kanal-5-i-november-2245254


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Carmarino
2017-11-17 19:40
#1

Har inte lyckats hitta trailern för programmet på Kanal 5:s hemsida, men Roy Fares har lagt ut den på sitt instagram. Om 1,5 vecka är det dags! 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2017-11-17 19:44
#2

Om man inte vill vänta så länge så går det faktiskt fortfarande att se förra årets program på Dplay. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
2017-11-18 23:25
#3

Alltid kul att se när mästare lagar riktigt godis.🤤

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Aleya
2017-11-19 16:17
#4

Åh jag älskar detta. Mitt bästa minne bland dom första julkockarna var Janboris Möller på trean i början av 90-talet. Hade gärna sett om hans julprogram. Sen ska ju Leila ha julbak också. Det börjar på måndag. Förlåt att jag snodde tråden och börja surra om andra program 😶

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Carmarino
2017-11-19 17:12
#5

Ingen fara. Det går bra att prata om de andra programmen också. 🙂

Leilas program är repriser har jag för mig, men de är rätt mysiga ändå.

Jan Boris-Möller träffade jag i min allra grönaste ungdom. Var nog inte mer än 13-14 år då, och vi umgicks i samma gäng på somrarna. Han kom med rätt sent, så det var nog bara två somrar vi träffades. Sedan sålde vi vår sommarstuga, och jag var inte där på somrarna längre. Tror inte att han lagade så mycket mat då, men vad jag minns så var han väldigt rolig. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Aleya
2017-11-19 17:22
#6

#5 men din lilla lyllos. Träffa han. Jo han var otroligt kul i sina program minns jag. Och han lärde mig att man ska göra mönster i svålen på julskinkan. Hahaha

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Carmarino
2017-11-19 17:42
#7

På den tiden var han ju inte känd, och det var inte förrän jag såg honom på tv sedan som jag kom på att "javisst ja, det var ju han". Tror inte jag kände igen honom ens, utan det var namnet jag kom ihåg. 😃

Tror knappt han lade märke till mig. Å andra sidan var jag den enda tjejen i ett gäng med bara killar, så han kanske kommer ihåg att det var en tjej med. ☝️🙂

Minns inte att jag pratade så mycket med honom, men han är omnämnd i min dagbok - där jag räknade upp dem jag hade träffat under dagen. Tror inte jag skrev något särskilt om honom faktiskt. Fast jag hade bara några korta rader att skriva på, så det fick inte plats några längre berättelser. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Aleya
2017-11-19 17:46
#8

#7 ne men det är ju kul att träffa någon pre-kändis. 😊 Coolt att han finns i din dagbok. Önskar att han skulle ta upp kockandet igen

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Carmarino
2017-11-19 18:00
#9

I min dagbok står han som Jan B-M, allt för att spara plats (och för att det var rätt många Jan i bekantskapskretsen då).😃

Han är tydligen föreläsare numera: https://www.talarforum.se/jan.borismoller


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2018-02-03 19:02
#10

Har sett lite kryptiska filmer på Roy Fares instagram. Det verkar som om de redan har spelat in Dessertmästarnas jul för 2018. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Aleya
2018-02-03 21:08
#11

#10 spännande. Då har man nått att se nästa jul också. 😄

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Carmarino
2018-02-04 10:55
#12

Ja, det verkade vara mysigt. Magnus och Sebastien hade jultröjor på sig och det var sprakande brasor och annat julmys på filmerna. Gissar att de får passa på att spela in när det är snö ute, för att få den rätta julkänslan. 🙂

Man fick dock inte se när de bakade något - bara att Sebastien spelade munspel t.ex. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2018-11-22 12:36
#13

Nu är det dags för Dessertmästarnas jul igen. Start i Kanal 5 om två veckor, torsdagen den 6 december klockan 20.00. Även i år blir det fyra avsnitt att njuta av.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Tarotstollan
2018-11-22 21:43
#14

Enda felet är att man blir så godissugen…..🤤

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
2018-11-23 03:34
#15

Ja, det är en nackdel, men det uppvägs av att det är ett så mysigt program. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2018-12-05 15:02
#16

Imorgon kväll är det dags för första avsnittet.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
2018-12-05 21:42
#17

Det går inte att se i den länken, den stoppas.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
2018-12-06 11:35
#18

Konstigt. Den funkade för mig igår, men nu får jag också att den stoppas. Det verkar inte som om de vill att man ska sprida någon reklam för programmet, för det går inte att hitta någon trailer för årets program. 😕


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: