Annons:
Etikettdryck
Läst 1841 ggr
Dennissen
11/19/15, 10:37 AM

Årets Glögg!

Vilken glögg tycker ni är bäst i år ? Jag har kollat på lite olika glöggtest och det verkar som att Blossas i år får väldigt dåligt betyg. Och att Morbergs glögg får väldigt högt betyg. 

Vad tycker ni?

Annons:
Åsa S
11/19/15, 11:06 AM
#1

Litar inte alls på de där testerna alla har olika smak så man ska ta den man själv tycker om + jag blir alltid misstänksam då sorter som inte finns på systembolaget får bra i tester för ofta verkar leverantörerna rätt desperata få in sina produkter med en massa reklam mm. och jag skulle inte bli förvånad ifall de betalar en del av dessa "proffstyckare" eller ger dem gåvor för positiva utlåtanden

Linslusens
12/18/15, 11:19 AM
#2

Morbergs svartvinbärsglögg är den bästa i år. Även hans starkvinsglögg är jättebra tycker jag! Mina favoriter nu. Blossas nya glögg var inte god alls :(

Lavine
12/18/15, 1:44 PM
#3

Jag gillade Blossa, fast kände ingen tesmak direkt. Men min favorit är en äppelglögg, tyvärr minns jag inte märket. Men den hette nog bara Äppelglögg, tror jag. Kan tillägga att jag endast dricker vita glöggar (och värmer dem inte).

JMW
12/18/15, 3:34 PM
#4

Jag vill ha Blossas starkvinsglögg. Den är i min smak bäst. Alla andra konstiga glöggar med diverse smaksättningar är ju inte glögg enligt mig.

Tarotstollan
12/20/15, 9:47 PM
#5

Jag gillar Blossa men det mesta skulle nog gå ner om jag blev bjuden. Har köpt hem en hel del olika glöggar men mest Blossa, märker nu att jag bara har köpt röd glögg så jag får köpa några vita också!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: