Lek, pyssel och tävlingar!

Byta Julklappar

2015-11-15 19:06 #0 av: Rita-S

Det är rätt många som kommenterat till mig på PM, på chat på olika platser och även till mig i värkliga livet som suckar över att just de har så få de kan ge klappar till, och att de gärna skulle haft några fler att ge klapp till, samt få klapp av. 

Jag och en forumspolare har i några år bytt klappar med varandra då h*n hade samma problem, och jag erbjöd vi kunde ju byta en liten klapp h*n och jag. 

Därmed tyckte jag att jag öppnar denna tråd som ett litet prov detta året. Det är allra första gången jag öppnar en sådan tråd och jag har ingen aning om hur utfallet blir. 

Om du har få du ger klappar till och du är en av de som älskar att ge klappar, samt gärna skulle gå en eller två klappar till själv med, skriv dig in i denna tråden. 
Skriv hur många du ev kunde tänka dig att byta klapp med, så att folk vet din begränsning, och sen kan du kontakta andra i tråden och fråga om även julklappsbyte. Ni kan ju även i tråden nämna lite om vad ni gillar, och eventuella allergier eller antipatier får ni ju klura på om ni skriver i tråden eller om ni tar det via PM. 

Ni får bli överens tillsammans via PM om en prisbegränsning, detta är för att kunde ge och få lite så det behöver inte alls vara stora summar!Ni får även bli överens om summan inkluderar frakten eller inte.  Ni byter även adress via PM. Och snälla.. om ni anmäler er till att byta klapp, snälla snälla ta det på allvar och skicka klapp själv med. Jag kommer bli riktig lädsen om någon skulle ta detta som ett tillfälle att få massor med klappar men undviker att skicka själv. 

Vill bara tillägga att jag kommer inte ha hand om fördeling av vem som skickar eller får klappar till vem, utan detta blir skött medlem till medlem, jag bara öppnar tråden för att se om interesset finns. 

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2015-11-16 15:53 #1 av: Ria74

Jag byter gärna klapp med någon, bara skicka pm :)

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Anmäl
2015-11-21 21:09 #2 av: Rita-S

jag kan gärna byta klapp med ett par :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Anmäl
2015-11-25 22:22 #3 av: Aleya

Jag byter gärna julklapp med tre typ. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios samt medarbetare för Julen

Anmäl
2015-12-24 16:19 #4 av: Rita-S

Jag har plockat upp presenterna jag fick från Ria nu, och jag vart världens glad! Hon lyckades nog pricka in allt jag skrev jag tyckte om med klappen! Visas inte på bilden den påsen med hemgjort gräddkola jag fick med, den är i kylen och jag skall ta fram och njuta av den sen! <3 

Anmäl
2015-12-24 17:06 #5 av: Aleya

Vad mysigt. ;)
Har öppnat det jag fick av dig. Och godisarna försvann fort som attan. ;)
Tack💓

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios samt medarbetare för Julen

Anmäl
2015-12-24 17:10 #6 av: Rita-S

#5 hoppas det fallt i smak ;) Varsågoda! 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.