Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1158 ggr
Rita-S
7/22/15, 9:49 AM

Julen i sociala medier!

Detta är tråden för att tippsa om instagram, twitter, facebook-sidor och annat som inte är hemsida, blogg eller forum, och som har temat jul :)
Eran egen, någon annans, skriv vem du vill, men om du skriver din egen är det inte okej att putta tråden med att skriva in dig själv en gång till! Tråden kommer ligga i kategorien "aktuellt just nu" i stället så man alltid kan hitta tillbaka till den.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
leemland
7/22/15, 7:54 PM
#1

Då vill tipsa om ett jättemysigt instagramkonto som jag följt något år nu 🙂

Who_ville

Följer en massa andra också men dom kommer jag inte ihåg 😛haha

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

claravincent
11/10/15, 1:06 PM
#2

Jag "tipsar" väll om mitt egna instagramkonto då, julafton15 heter det :).


lollynonna
11/22/15, 10:29 PM
#3

Pinterest! Jag heter LinahGerbilbarn (fråga mig inte varför…) så om någon vill följa mig är det fritt fram!:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

JMW
11/23/15, 10:54 AM
#4

Här har jag samlat en del jul på Pinterest. Har redan gjort några av dem själv.

Silver83
11/23/15, 11:25 AM
#5

#3 Kollade in på din sida på Pinterest. Har gjort en del av de du har som julklappsidéer! 🙂 Rekommenderar de varmt!

Odd
11/23/15, 1:15 PM
#6

Kan man kolla på olika Pinterest sidor utan att vara medlem på något sätt? Just nu får jag bara en irriterande svart hinna som höjs när jag skrollar och som säger åt mig att bli medlem 😕 

Är inte särskilt intresserad av att bli medlem, men det skulle vara kul att kunna kolla på vissa saker ändå…

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Annons:
lollynonna
11/23/15, 2:44 PM
#7

#5 Ja vad kul! Älskar Pinterest:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Rita-S
11/23/15, 3:02 PM
#8

jag tror inte det går att surfa hela pinterest utan att logga inn faktisk, har inte själv lyckats hitta nåt vis. Men jag valde då gå med så jag kan spriva min blogg där med.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Odd
11/23/15, 9:44 PM
#9

#8 Äsch då, jag får väl fortsätta använda google helt enkelt 👍

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Odd
11/23/15, 11:32 PM
#10

Hade helt glömt hur farligt det är att börja kolla på DIY's! 

Har lyckats gå från förvaringstips till lampor till underlägg och allt som kan tänkas vara möjligt där i mellan, på en och en halv timme 🤦‍♂️ Alla dessa länkar! Jag hade ju tänkt gå och lägga mig 🤐

Men hittade många roliga tips som jag hoppas ha motivation till att göra nu när jag ändå håller på att storstäda och omdekorera rummet, även om de får vänta ett tag till. 

Får försöka hålla mig till en sak i taget, och först av allt ska lådorna rensas, bokhyllan ska byggas ihop och hyllorna ska upp på väggen så jag äntligen kan börja sätta upp lite julpynt ✨ (förhoppningsvis innan första advent, än så länge finns det bara två tomteluvor som tecken på att det är jul…)

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Upp till toppen
Annons: