Annons:
Etikettprathörnan
Läst 868 ggr
Rita-S
12/4/14, 10:59 AM

Förjulspresent

Av de som kommenterar i denna tråden och som inte råkar ha Insider kommer jag bjuda en av er på en månad Insider ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Torparmor
12/4/14, 9:59 PM
#1

Dottern fick en finkappa när hon inte kunde välja mellan finkappa och arbetsjacka och inte hade råd med båda. Nu kan hon klä sig fint vid allt som sker före jul.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Rita-S
12/5/14, 9:17 AM
#2

Åh men vilken trevlig förjulspresent, Torpamor!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
12/5/14, 9:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag gav förjulspresent åt en polare i går. Jag har gjort en klappkalender så hon får en klapp varje dag att öppna ;) Hon vart jätteglad!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Torparmor
12/5/14, 10:45 AM
#4

Rita så trevligt att se fram emot.  Är det pepparkakor längst ner?  Har ett barnbarn som kommer till oss några eftermiddagar fram till jul. Jag har gjort några små paket med lite pyssel som hon får när läxan är gjord. Blir roligare att göra läxan då när något spännande väntar


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Rita-S
12/5/14, 10:55 AM
#5

nej det är chockladkaka i långpanna vi bakade jag och min polare :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Torparmor
12/6/14, 11:05 AM
#6

Ja, chokladkaka gillar alla, er blev fin med alla strösselblommor.  Skulle kanske vara nåt att göra tillsammans med en liten tjej som kommer hit idag. Fast blommorna är slut så det får väl bli silverkulor då. Tack för inspirationen! 🎂


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Annons:
Rita-S
12/6/14, 12:43 PM
#7

Så lite så :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Bjallstal
12/11/14, 8:12 PM
#8

Min lillasyster på 7 år är hästtokig precis som jag så hon ska få termoridbyxor och en tjock stallbackar i förjulspresent i nästa vecka :) Hon ska inte behöva frysa när hon för det hon älskar :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Upp till toppen
Annons: